جدیدترین چت بات هوشمند مایکروسافت در Kik

چت بات های هوشمند را دیده اید؟ جدیدا که نه اما مدت مدیدی است کخ در اکثر مسنجرها به خصوص تلگرام باب شده است. کافیست دکمه Start چت بات هوشمند را بزنید و یا آن را به داخل گروه چتتان اضافه کنید. آن وقت است که با شیرین زبانی هایشان سرتان را تا مدت زیادی گرم می کنند. ماه ها از چت بات هوشمند Tay که مایکروسافت روی Twitter راه اندازی کرد می گذرد. این بار این شرکت تصمیم گرفته است چت بات هوشمند دیگری را به نمایش بگذارد. بدین منظور، مایکروسافت چت بات هوشمند جدید را روی Kik تست کرده است.

این بات که اولین بار توسط Tom Hounsel کاربر توییتر کشف شد و سپس توسط MSPoweruser نوشته شد، تحت عنوان “Zo” که نسخه انگلیسی می باشد، ارائه داده شده است. و اما نسخه چینی همین بات مایکروسافت با نام “Xiaoice” عرضه خواهد شد که با کاربران به گفتگو می پردازد.

عملکرد بات Zo آنقدر نرمال است که شما را متعجب خواهد ساخت. Zo برای شکستن یختان ابتدا یک سوال می پرسد. به طور مثال، Zo از شما سوال می کند: “تابستان را ترجیح می دهی یا زمستان را؟” که برای شروع یک مکالمه ساده و روزمره طبیعیست. اما از Zo نباید انتظار سخنوری داشته باشید.

چت بات

چت بات

انتخاب Kik به منظور راه اندازی چت بات صرفا بدلیل کاربران محدود آن بسیار عجیب است. در آپریل امسال، Kik اعلام کرد تا بحال 275 میلیون کاربر به ثبت نام پرداخته اند، اما هنوز واضح نیست چه تعداد کاربر ماهانه این برنامه را باز کرده اند.

با این حال، برنامه پیام رسانی در ماه آپریل یک فروشگاه بات ایجاد کرد. و در این اقدام، 16 بات مرتبط با کانال آب و هوا، مرگ یا شوخی، واین (که در حال حاضر بسته شده است) و… راه اندازی شد.

بنابراین، این kik است که مورد هدف نسبتا موفقیت آمیز مایکروسافت قرار گرفته است. اما چه کسی واقعا از Kik استفاده می کند؟!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین چت بات هوشمند مایکروسافت در Kik

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *