تیم رادیو جوان در ایران را بهتر بشناسید [رپورتاژ آگهی]

رادیو جوان

رادیو جوان اولین رادیو اینترنتی فارسی است. رادیو جوان در اکتبر ۲۰۰۴ توسط گروهی از جوانان ایرانی با هدف فراهم آوردن موسیقی اصیل ایرانی برای ایرانیان سراسر جهان شروع به کار کرد. این رادیو گزیده متنوعی از آهنگهای قدیمی و جدید را پخش می‌کند.

رادیو جوان در سال‌های اخیر علاوه بر پخش جدیدترین موزیک‌های فارسی زبان، برنامه‌های دیگری از نظیر مصاحبه‌های صوتی و تصویری نیز ارائه می‌کند. همچنین رادیو جوان با کارگردان‌های مطرحی همچون اردشیر احمدی نیز کار می‌کند که حاصل برنامه‌هایی مانند: مستند ذره بین، از زیر زمین تا بام طهران و… است.

رادیو جوان از سال آغازین فعالیت خود بعنوان پایگاه ناشر موسیقی در اینترنت از خواننده های مختلفی حمایت به عمل آورد و توانست تا سال ۲۰۱۳ هنرمندان بزرگی را به جامعه موسیقی کشور ارایه دهد و نامدار کند

یکی از آخرین پروژه های سوپر استار کردن خواننده های ایرانی از سوی رادیو جوان که طی یک برنامه ریزی ۲ ماهه به نتیجه رسید ، پدیده موسیقی ایران به نام حامد هماینون می باشد که مسعولیت تهیه موزیک ایشان را شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور داشتند و عهده دار پخش سراسری آهنگ ایشان طی چندد مرحله متوالی که به صورت پخش آهنگ در رادیو جوان و پخش آهنگ در سایت های معتبر صورت گرفت و در ایران و موسیقی ایران صدایی به پا کرد .

رادیو جوان نه تنها بعنوان یک پایگاه مستقل موسیقی ، بلکه عهده دار ساخت ، تهیه و تنظیم و اسپانسری آلبوم ، موزیک ویدیو و تک آهنگ ، پدیده های موسیقی ایران را به عهده میگیرد که در قالب پخش آهنگ در رادیو جوان در پکیج های Vip . gold و silver و  همچنین در قالب پخش سراسری آهنگ , موزیک به صورت گسترده در سایتت های معتبر موسیقی ایران و  باتوجه به آنالیز کردن پایگاه های معتبر موسیقی کشور در قالب پخش آهنگ در سایت های معتبر  و پخش سراسری آهنگ فعالیت می کند.
طی سال های اخیر ( از سال ۲۰۱۳ به بد ، رادیو جوان دیگر تمایلی به  اسپانسری خواننده ها ندارد و لذا تمامی پخش هایی که از این وبگاه اینترنتی فارسی زبانن صورتت میگیرد ملزم به پرداخت هزینه پخش در قالب تعرفه پخش آهنگ موزیک در سایت اصلی رادیو جوان با قیمت و تعرفه های متفاوت و باتوجه به جایگاه های مختلف و نوعع  پخش به خواننده ها و هنرمندان داخلی و خارجی ارایه داده میشود.

بیشتر بخوانید  این صفحه به دستور کارگروه کمیته فیلترینگ حذف گردید

همچنین رادیو جوان جهت سهولت دسرسی کاربران و هنرمندان خود به جدید ترین اثار نشر شده از شرکت خود نرم افزاری را به بازار ارایه داده است که ویژگی‌هایی همچون دریافت موسیقی ، شنیدن موسیقی به صورت آنلاین ، دیدن ویدیو کلیپ و مصاحبه با خوانندگان ،  مشاهده متن آهنگ ،  شنیدن رادیو ، مشاهده عکس‌های خوانندگان که برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید موجود می‌باشد.

این مقاله تبلیغاتی می باشد و تمامی مسئولیت های محتوا بر عهده تبلیغ کننده می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تیم رادیو جوان در ایران را بهتر بشناسید [رپورتاژ آگهی]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *