تکنولوژی منبع انرژی فرماتا به دانویل میرود

0
تکنولوژی منبع انرژی فرماتا به دانویل میرود

احتمال دارد دانویل به زودی با مبادله ماشین های شهری با ۴ ماشین الکتریکی نیسان لیف، به مکانی برای امتحان تکنولوژی منبع انرژی خودروهای شبکه ای تبدیل شود.
روز سه شنبه، شورای شهر دانویل پیشنهاد کمپانی درباره پروژه تحقیقاتی دانشگاه ورجینیا را در یک نشست کاری میشنود. این کمپانی که توسط U.Va تاسیس شده است، با مهندسی پروفسور دیوید اسلاتزکی، در می ۲۰۱۴ یک کمسیون تنباکو به ارزش ۲ میلیون دلار دریافت کرد و در نتیجه باید در محدوده زیر نظر تنباکو فعالیت کند.
اسلاتزکی، مدیر و رئیس کمپانی میگوید:” با یا بدون کمسیون تنباکو، دانویل برای ما عالیست. دانویل آب و برق شهری دارد” و در ادامه میگوید که کار با افراد در دسترس مانند مدیر عامل خدمات شهری، جیسون گری، بهتر از کار با زمین، انرژی آپالاش و یا یک کمپانی بزرگ دیگر است.
فرماتا با استفاده از تکنولوژی مبتکرانه خود که انرژی ذخیره میکند، در چند نقطه ی شهر شارژر های دو طرفه v2g نصب خواهد کرد. نیاز به این روش جدید ذخیره انرژی به عنوان منابع انرژی دیگر مانند انرژی باد و خورشیدی روز به روز بیشتر احساس میشود و محبوبیت ماشین های برقی نیز هر روز در حال افزایش است.
ذخیره انرژی بخش مهمی از آینده این شبکه است. این ها در اصل شارژر های خودروهای بزگی هستند که انرژی زیادی در خود دارند- بیشتر از حد معمول- و به ما این اجازه را میدهند که با شبکه در تعامل باشیم.
دانویل خودروهای الکترونیکی را برای کارمندان شهر اجاره خواهد کرد تا برای کار از آن استفاده کنند. به این کمپانی بابت ذخایر شبکه سود حاصل برای جبران هزینه های اجاره ماشین به شهرداری داده خواهد شد. رقم پرداختی برابر هزینه استاندارد اجاره ماشین خواهد بود. اسلوتزکی میگوید این پروژه آزمایشی اولین استفاده تجاری از v2g است.
فرماتا برای به دست آوردن اطلاعات در حال کار با بخش نرم افزار و شبکه برق است. با اطلاعات بدست آمده، چهار سایت و شارژر پرداختی از یک کارخانه انتخاب خواهد کرد.بسته به موفقیت آزمایش در محدوده دانویل، فرماتا شروع به ساخت شارژر و یا کابل های خود خواهد کرد.
اسلوتزکی میگوید:” ما امیدواریم که در دانویل به این نتیجه برسیم که این برنامه جوابگو خواهد بود و بعد این تکنولوژی را تجاری کنیم.”
اسلوتزکی میگوید دانویل مکان مناسبی برای کارکنان مشتاقش و کالج انجمن دانویل است. کالج انجمن هم تکنولوژی خودرو و هم تکنولوژی الکتریکی را یک جا دارد که دقیقا همان مهارت هایی ست که فرماتا نیاز دارد.
آزمایش فرماتا طبق برنامه در زمان مشخص شده اجرا خواهد شد. برای سه سال اول برنامه ریزی شده که تحقیقات با کمترین استخدام در قسمت هایی از برنامه ادامه پیدا کند. بر اساس گزارشی انتظار میرود که تولیدات با ۱۲۷ کارگر کارخانه در اواسط سال ۲۰۱۷ شروع شود.

شما می توانید جذاب ترین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی را در کانال تلگرام زوم تک دنبال کنید. برای عضویت در این کانال، اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری یافت نشد

ارسال نظر

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.