تلفن LG G Flex دارای صفحه نمایش خمیده

شرکت کره ای ال جی سرانجام از گوشی جدید خودش پرده برداری کرد ، اولین تلفن هوشمندی که صفحه نمایش آن قابل انعطاف است. این تلفن امروز در کره جنوبی در شرکت ال جی معرفی شد و قرار است در ماه نوامبر به بازار عرضه شود.

LG-G-Flex-curved-Android-official

صفحه نمایش خمیده این تلفن هوشمند 6 اینچی از نوع OLED و دارای کیفیت رزولوشن 1280 * 720 است. درست حدس زدید چرا که این صفحه نمایش Full HD نیست اما در عوض HD است. سیستم عامل موجود در آن از نوع 4.2.2 آبنبات چوبی و دارای دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی است .

از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به پردازنده Quad-core Qualcomm Snapdragon و حافظه رم 2 گیگابایتی ، 32 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی MicroSD نام برد. این گوشی تنها 177 گرم وزن داردکه باتری آن 3500 mAh است.

LG-G-Flex-curved-Android-official-2

مثل تلفن هوشمند Galaxy Round (که دارای صفحه نمایش منحنی شکل اما دارای صفحه 5.7اینچی Full HD و در طرف دیگر صفحه نمایشات خمیده قرار گرفته است) LG G flex میخواهد تنها تلفنی باشد که تازه درست شده است. اما به طور رسمی چیزی در مورد قیمت این تلفن منتشر نشده است.

ال جی بسیار امیدوار است که در سال آینده 10 درصد از بازارهای جهانی به خودش تعلق بگیرد. که با استفاده از این تلفن هوشمند جدید خمیده این هدف ال جی بسیار امیدوار کننده است.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی امسال گوشی جدیدی از سری نکسوس نخواهد ساخت

نظرات در مورد : تلفن LG G Flex دارای صفحه نمایش خمیده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *