تلفظ درست اسم شما با استفاده از iOS7 Siri

Apple-company

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که نام های منحصر به فردی دارید ، که تلفظ ان برای اغلب مردم سخت است دیگر نگران نباشید چون از این پس کار شما با iSO7-Siri آسان خواهد شد . این پدیده شما را ناامید نخواهد کرد و شما را در این زمینه یاری می دهد.

Apple-company
Apple-company

تصویری که شما در پایین مشاهده می کنید  توسط 9to5Mac به اشتراک گذاشته شده است ، سیری می باشد که نشان می دهد چطور تلاش می کند تا یک نام را به درستی بیان کند . هر کسی به اندازه کافی خوش شانس نیست که اسمی داشته باشد تا توسط دیگران به راحتی تلفظ شود .

screen-shot-2013-06-23-at-10-39-27-pm من مطمئنم شما هم با من در این مورد توافق دارید که واقعا خسته کننده است، فرد نامی داشته باشد ، که به طور مداوم بخواهد اصلاحش کند و یا فقط با اسمی زندگی کند که آن را مدام اشتباه بشنود.

Siri با شما همدردی می کند! و کار خود را به بهترین نحو در iOS 7 انجام خواهد داد ، به طوری که نام شما را بهتر از چیزی که می تواند باشد تلفظ کند.این تکنولوژی در تلفظ یک اسم از شما کمک خواهد خواست یعنی اینکه وقتی شما اسمی را وارد می کنید یا بیان می کنید ، اگر این اسم توسط Siri اشتباه تلفظ شود و شما نارضایتی خود را اعلام کنید ، آن را به بهترین نحو اصلاح خواهد کرد. کاری که شما انجام خواهید داد این است که بهترین روش تلفظ را از Siri خواهید خواست و سپس Siri گزینه های مطلوبی را برای شما فراهم می کند ، که یکی از آن ها بهترین گزینه و همانی خواهد بود که دنبالش می گشته اید.

این یکی از ویژگی های بیشماری است که توسط شرکت Apple به طور مستقیم به مرحله اجرا نرسیده است اما من مطمئن هستم که با استقبال مردم روبرو خواهد شد .

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه بتای سیستم عامل اپل با نام iOS 9.1 در دسترس عموم قرار می گیرد

نظرات در مورد : تلفظ درست اسم شما با استفاده از iOS7 Siri

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *