تصاویر ال جی نکسوس 5 لو رفت

تصاویر ال جی نکسوس 5 لو رفت

تعداد انگشت شماری از مشخصات این گوشی آینده منتشر شده اند. اما با این حال همین گفته ها هم کافی هستند. شایعات میگویند که گوگل تصمیم گرفته است دو نکسوس جدید خود را در سال جاری میلادی معرفی کند . این دو دستگاه جدید توسط دو شرکت متفاوت تولید خواهند شد ؛ یکی از آنها الجی و دیگری را شرکت هواوی تولید خواهد کرد.

تصاویر ال جی نکسوس 5 لو رفت

اوایل امروز ، شایعاتی پیچید بر این اساس که گوشی ساخت الجی یعنی الجی نکسوس 5 (2015) در 29 سپتامبر رونمایی خواهد شد.در حال حاضر تصویری  از این گوشی لو رفته که برخی از زوایای آن را نشان میدهد ، این تصویر مطبوعاتی نشان دهنده پشت این دستگاه است.
این تصویر ، از OnLeaks که در این زمینه نامدار است منتشر شده . همانطور که گفتیم شایعات کمی راجب آن در دسترس میباشد و همچنین هیچ اطلاعات رسمی از سوی شرکت گفته نشده است. اما بر اساس تصویر بالا ؛ همانند گفته هایی که در گذشته شنیده بودیم در پشت این دستگاه یک دوربین بیرون زده قرار گرفته و همینطور در کنار آن فلش ال ای دی قرار دارد ، گفته میشود که این دوربین توانایی فوکوس مادون قرمز دارد و البته قسمت دایره ای شکلی که در زیر دوربین قرار گرفته است ، حسگر اثر انگشت آن خواهد بود.

تا آنجا که به دیگر مشخصات مربوط میشود ، گفته شده است که صفحه نمایش این گوشی اندازه ی 5.2 اینچی دارد و رزولوشن آن 1440 در 2560 قرار گرفته است. مغز اصلی این دستگاه ، کوالکام اسنپ دراگون 808 است ، همراه با آن رم 3 گیگابایتی قرار گرفته و حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و از USB تیپ C بهره میبرد ، احتمالا با نسخه ی بعدی اندروید عرضه خواهد شد که Marshmallow (پاستیل پفی) نام گرفته است.

به زودی اطلاعات بیشتری از گوشی الجی نکسوس 5 (2015 ) منتشر خواهد شد.

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اندروید 13 برای گوشی ال جی Wing

نظرات در مورد : تصاویر ال جی نکسوس 5 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *