تصاویری از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد

تصاویری از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گوشی های متنوعی تولید میکند و خلاقیت همیشه یکی از مواردی بوده است که به سامسونگ کمک کرده تا بازار را در دست بگیرد. در این بین، گوشی های تاشو زمانی محبوبیت فراوانی داشته اند و هم اکنون هم عده ی خاصی چنین طراحی را ترجیح میدهند. هر چند که تعداد این دسته از افراد نسبت به بقیه کمتر است اما سامسونگ در پی جذب این گروه از کاربران به سمت محصولش است.

قبلا در مورد عرضه ی یک گوشی هوشمند تاشو از سامسونگ شنیده بودیم و چندین و چند بار در شایعات مشخصات احتمالی آن گفته شده بود. در حال حاضر تصاویری از این دستگاه منتشر شده است که مشخص میکند با دو صفحه نمایش رو به رو هستیم. آنطور که پیش از این مشخص شده بود این دستگاه Golden 3 نام خواهد داشت. از ویژگی های احتمالی این محصول میتوان به دو صفحه نمایش در اندازه 3.9 اینچ آمولد با رزولوشن 1280 در 786 پیکسل اشاره کرد. از آنجایی که طراحی این محصول به شکل تاشو است، کیبورد فیزیکی در ان به کار برده شده است. از دیگر مشخصات آن میتوان به دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و دوربین  اصلی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

تصاویری از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شددر گذشته، این گوشی هوشمند با کد SM-W2016 یاد شده بود. این دستگاه با پردازنده اگزینوس 7420 تولید کمپانی سامسونگ همراه شده است. سایر مشخصات فنی آن 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی میباشد. این گوشی با اندروید 5.1.1 خواهد آمد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید این دستگاه بسیار به گلکسی نوت 5 شباهت دارد از انحنایی که مشابه آن در گلکسی نوت 5 وجود داشت در بخش پشتی بهره میبرد.

تصاویری از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ ماه بعد اطلاعاتی درباره گلکسی اس 25 فاش می کند

نظرات در مورد : تصاویری از گوشی هوشمند تاشو سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *