تبلیغ تحقیر آمیز لومیا 2520 علیه آیپد

تبلت جدید نوکیا لومیا 2050 یک تبلت بسیار عالی استو هیچ شکی در آن نیست اما به تازگی شرکت نوکیا یک تبلیغ تمسخر آمیزی را علیه تبلت های آیپد منتشر کرده است که تبلت های خودش را سر تر از تبلت های اپل می داند. این ویدئو را می توانید در زیر مشاهده کنید.

[hdwplayer id=8]

این تبلیغ ، که نوکیا آن را در یوتیوب منتشر کرده است یک تبلیغ 1 دقیقه ای است که یک تبلت شبیه به آیپد را نشان می دهد اما شرکت نوکیا در این تبلیغ شکست سختی خورده است نکته جالب در این کلیپ این است که این شخصی که در ویدئو مشاهده می کنید نمای تواند کارهای خودش را با تبلت یعنی همان آیپد انجام دهد بنابراین مجبور می شود که لپ تاپ خودش را در بیاورد. سپس باتری دستگاهش تمام می شود و دوباره مجبور می شود که از لپ تاپ خودش استفاده کند . سرانجام این مرد یک خانمی را با یک تبلت نوکیا 2520 همراه با کیبورد مشاهده می کند که به سمت کافی شاپ می آید و مشکل همین جا پیدا می شود.

مشکلی که پیش می آید این است که کیبوردی که برای لومیا 2520 طراحی شده است برای آیپد ساخته نشده است و کار نمی کند . دوم عمر باتری است که نوکیا لومیا 2520 عملکرد بهتری در این ویدئو دارد. بنابراین ما فکر می کنیم که این دو عملکرد بهتری و بیشتری دارد اما در این تبلیغ نوکیا سعی می کند که خودش را وارد بازار تجارت کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی جدید Nokia G10 در راه است

نظرات در مورد : تبلیغ تحقیر آمیز لومیا 2520 علیه آیپد

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *