تاریخچه بازی کلش آف کلنز [رپورتاژ آگهی]

کلش آف کلنز

بازی کلش در لغت به معنای جنگ قبایل است. بازی کلش یک بازی آن لاین گوشی موبایل یا تبلت است به سبک بازی همچون جنگ خان ها در ایران است . البته تمامی این بازی ها از سمت کشور های خارجی به سمت ایران روانه شده است بسیاری از کاربران گوشی های اندرویدی امروزه با این بازی مهیج و جالب آشنا هستند در این مقاله سعی میکنیم در مورد کلش آف کلنز و تاریخچه آن با شما صحبت کنیم . با ما همراه باشید .

بازی کلش در سال 2012 برای سیستم عامل IOS اعمال شد. همچنین اینکه برای برنامه اندروید، بازی کلش در سال 2013 در فنلاند وکانادا و در نهایت در همین سال برای سیستم عامل Google play بصورت بین المللی انتشار یافت.

امروزه بازی کلش قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را دارد و از گرافیک بالا و پایداری برخوردار است.

بازی کلش چیست؟

بازی کلش نوعی بازی استراتژیک و آنلاینی است امروزه روی سیستم عامل های اندروید عرضه شده و مورد استفاده قرار میگیرد. فرد بازیکن در بازی کلش به ساخت دهکده، جمع آوری سربازان و تربیت آنها پرداخته و از آنها در مقابل قبایل دیگر و دشمنان محافظت میکند.

همانطور که گفته شد بازی کلش بصورت آنلاین میباشد و دیگر قبایل (دشمن) همواره در حال حمله هستند ازاین رو میبایست همواره تلاش کنید قلعه های مستحکم و دیوارهای مقاوم ساخته و نیروهای نظامی خوبی را تربیت و گردآوری کرد تا دهکده شما در زمان حجوم دشمنان در امان باشد و ویران نشود.

جریان بازی کلش

جریان بازی کلش به این صورت است که هدایت قبیله ای کوچک را فرد بازیکن به عهده میگیرد. در بازی کلش عناصر اکسیر، طلا، اکسیر سیاه یا همان نفت و الماس (جم ها) نقش مهمی دارند. اکسیر ماده ای صورتی رنگ است که توسط ماشین آلات سازنده اکسیر تولید شده و در پیشرفت روند بازی کلش تاثیر زیادی دارد. بمنظور ارتقاء ساختمان های مربوطه به اکیپ ارتش و نیز ساختن سرباز به اکسیر زیادی احتیاج است که در آغاز بازی کلش دو ماشین تولید کننده اکسیر به فرد بازیکن اختصاص داده میشود که بصورت اتوماتیک وار به تولید اکسیر میپردازد که این میزان اکسیر در قسمتی تحت عنوان مخزن اکسیر نگهداری میشود. که در ادامه روند بازی میتوان دستگاههای تولید کننده اکسیر را ارتقا داده و میزان تولید اکسیر آنها را بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید  محبوب ترین بازی های موبایل کدامند؟

خرید جم کلش آف کلنز در بازی کلش طلسم ها و جادو هایی وجود دارد که در کارخانه ساخته میشوند. سربازان نیز در بازی کلش بواسطه اکسیر ساخته میشوند.

حال به شرح عناصر تاثیرگذار در بازی کلش میپردازیم.

نفت (اکسیر سیاه): اکسیر سیاه در بازی کلش ماده ای مهم تلقی میشود که کم یاب بوده و از آن برای ساخت سربازان یا ارتقاء آنان استفاده میشود. از نفت برای ساخت قهرمانان و نیز برج جهنمی بکار گرفته میشود.

طلا: از طلا در بازی کلش معمولا برای طراحی و ساخت تجهیزات دفاعی و ساختمان های اصلی بکارگرفته میشود. میتوان با حجوم آوردن به سایر قبایل، دهکده آنها را غارت کرده و نیز طلا ها و اکسیر آنها را نیز تصاحب کرد و در نتیجه روند بازی رو به پیشرفت حرکت میکند. در ابتدای بازی کلش نیز دو عدد طلا به فرد بازیکن اختصاص داده میشود.

الماس (جم ها): از جم ها برای سرعت به بروز رسانی ها و ارتقاء دادن ها از جمله ارتقاء تجهیزات دفاعی یا ارتقاء سربازان در بازی کلش بکارگرفته میشود. الماس ها با رنگ سبز نمایش داده میشوند. الماس ها اغلب با جابجا کردن مانع ها از قبیل سنگ ها، درخت ها و … حاصل میشوند. هرچه الماس های بیشتری در بازی کلش در دست باشد میتوان طلا ها و اکسیر بیشتری نیز بدست آورد.

در ابتدای بازی کلش سلاح هایی از قبیل: برج کماندار، توپ خانه و … نیز به بازیکن اختصاص داده میشود. تجهیزات دفاعی جدیدی هم برای فرد باز میشود که میتوان با استفاده از اکسیر تهیه کرد.

ویژگی های بازی کلش آف کلنز

امکان بازی توسط چند کاربر (بازیکن) در بازی کلش وجود دارد.
ساخت و مدیریت دهکده بصورت کاملا” سفارشی
بازی گرافیکی بسیار جذاب و زیبا
بیش از 14 مرحله جذاب و دیدنی در بازی کلش وجود دارد.
بازی کلش تجهیزات و سلاح هایی در اختیار بازیکنان خود برای حفاظت از دهکده خود قرار میدهد که این سلاح ها عبارتند از: تفنگ، توپ و …
بازی کلش کاملا آنلاین بوده و از جایی که امکان تعریف چند کاربر (بازیکن) وجود دارد، با سایر بازیکنان به جنگ پرداخته میشود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخچه بازی کلش آف کلنز [رپورتاژ آگهی]

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ممنون از زومتک عزیز. این ریپورتاژ برای خیلی وقت پیشه. من با سرچ تو گوگل به این مطلبتون رسیدم. میخوام جم کلش آف کلنز بخرم. اما تو نت نوشته سایت ایران موجو از همه معتبر تره. درسته؟ لطفا من رو راهنمایی کنین میخام یه انتخاب درست داشته باشم.