بوسیله دستبند Sgnl فقط با انگشتتان به تماس ها پاسخ بدهید

آیا حین حرف زدن از چسباندن تلفن همراه به گوشتان خسته شده اید؟ خب، ایرفون ها در کنار هدفون ها و هندزفری ها هستند. اما اتصال سیم آن ها به منظور ایجاد و برقراری تماس دست و پاگیر است. با این حال، هندزفری های بلوتوث بی سیم هم هستند اما باید هزینه زیادی را برای خرید آن ها متحمل شوید. اما چرا باید این همه وقت و هزینه اضافه صرف کنید؟

یک خبر خوب! Sgnl یک بند است که به شما اجازه نگه داری تلفن همراهتان را در جیبتان داده و فقط برای پاسخ به یک تماس تلفنی کافیست دستتان را بالا ببرید! این بند به میکروفون مجهز می باشد. و شما باید به منظور انتقال و قطع صدا و هشدارهای بکگراند انگشتتان را کنار گوشتان ببرید و نگه دارید.

sgnlپوشیدن این دستبند کار دشواری نیست. و جایگزین کردن آن به عنوان ساعت اصلا دور از تصور نیست. چرا که سادگی امورتان تنها با استفاده از یک انگشت بیشتر از هرچیز دیگری می ارزد. 

پروژه دستبند Sgnl از آزمایشگاه Innomdle Lab آمده و بوسیله سامسونگ راه اندازی شده است. کمپین Kickstarter فقط 30 واحد از این دستبندها را به منظور رسیدن به هدف ارائه و عرضه کرده است. و این تنها یک ایده نیست. واقعا کار می کند. هر کدام از این دستبندهای شگفت انگیز به قیمت 139 دلار به فروش می رسند.

شاید تصور کنید این گجت یک گجت ضروری نیست اما با این حال نمی توانید جذابیت آن ها را هم انکار کنید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بوسیله دستبند Sgnl فقط با انگشتتان به تماس ها پاسخ بدهید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *