بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت دوم

همه ی اسمارتفون ها ساختار ظاهری مشابهی دارند, و بسیاری از آنها از چیپ های یکسانی استفاده می کنند اما در نهایت همه ی آنها باهم متفاوت اند. لیستی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار برایتان تهیه کرده ایم.

14-آیفون 6

شاید آیفون 6 بیشتر از یک سال باشد که وارد بازار شده و به نظرتان قدیمی بیاید ولی هنوز هم گزینه خوبی برای کسانی است که هم می خواهند یک آیفون بخرند و هم کمی در خرج و مخارجشان صرفه جویی کنند. به علاوه آیفون 6 از لحاظ ظاهری کوچکترین تفاوتی با 6اس ندارد و هیچکس متوجه این موضوع نخواهد شد.پ

قیمت : 2,700,000

13-Moto X pure

موتو ایکس هم شاید از نظرتان کمی قدیمی باشد ولی هنوز یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار است. به علاوه موتورولا قصد دارد چند پرچمدار دیگر نیز وارد بازار کنید شاید دوست داشته باشید برای خرید آنها صبر کنید.

قیمت : 1,400,000

12-سامسونگ گلکسی نوت 5

گلکسی نوت 5 یکی از بهترین فبلت های بازار است. مثل همه ی نوت های پیشین نوت 5 هم یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت به علاوه یک قلم استایلوس پرکاربرد دارد.

قیمت : 2,500,000

11-ال جی جی 5

ال جی جی 5 یک بدنه تمام فلزی و طراحی چشم نوازی دارد. جی 5 یکی از معدود گوشی های ماژولار در بازار است که شما می توانید به سلیقه خود کیفیت دوربین آن را افزایش داده یا ظرفیت باتری بیشتری برایش در نظر بگیرید.

قیمت : 1,750,000

10 – HTC 10

اچ تی سی 10 یک گوشی هوشمند با طراحی زیبا و خوش ساخت است که نسخه ی تقریبا خام اندروید را اجرا می کند.

قیمت : 1,250,000

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  موفقیت سامسونگ در فروش گوشی طی جشن هندوستان

نظرات در مورد : بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت دوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *