بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت اول

همه ی اسمارتفون ها ساختار ظاهری مشابهی دارند, و بسیاری از آنها از چیپ های یکسانی استفاده می کنند اما در نهایت همه ی آنها باهم متفاوت اند. لیستی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار برایتان تهیه کرده ایم.

20-بلک بری پاسپورت

بلک بری پاسپورت

بلک بری پاسپورت شاید از نظر ظاهری کمی عجیب به نظر برسد اما طرفداران بلک بری عاشق آن هستند. این گوشی مربع شکل و دارای یک کیبورد فیزیکی منحصر به فرد است.

قیمت:2,300,000

19-بلک بری کلاسیک بلک بری کلاسیک

اگر در روزهای اوج کمپانی بلک بری یکی از طرفداران این برند بودید پس حتما عاشق بلک بری کلاسیک خواهید شد. این گوشی دقیقا شبیه بلک بری های آن زمان طراحی شده ولی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حد و اندازه های یک تلفن هوشمند است.

قیمت در ایران : 1,500,000

18-مایکروسافت لومیا 950

lumia 950 اگر طرفدار ویندوز هستید تنها یک گوشی هوشمند وجود دارد که می تواند نیازهایتان را برطرف کند:مایکروسافت لومیا 950. البته بررسی ها در مقابل گوشی هایی مانند آیفون و گلکسی نوت ضعیف نشان می دهد ولی در هر صورت اگر به مایکروسافت وفادار هستید بهترین گزینه شما همین گوشی خواهد بود. دوربین با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به ماوس کیبورد فیزیکی و مانیتور های دیگر از نقاط قوت این اسمارتفون ویندوزی هستند.

قیمت:2,300,000

17- بلک بری پریو

privبلک بری پریو سنت شکنی بزرگی برای بلک بری بود. به جای استفاده از  سیستم عامل اختصاصی بلک بری, پریو اندروید را اجرا می کرد. البته بلک بری همچنان در پریو نیز به استفاده از کیبورد فیزیکی پایان نداد و این گوشی یک کیبورد فیزیکی در زیر نمایشگر خود پنهان داشت. این گوشی به درد آن دسته از طرفداران بلک بری می خورد که دوستدار کیبورد فیزیکی هستند اما در عین حال می خواهند به امکانات و اپ های سیستم عامل گوگل دسترسی داشته باشند.

قیمت: 3,120,000

16-Moto G4 G4

موتو جی4 در سه مدل مختلف در دسترس است,  مدل معمولی 200 دلاری, مدل پلاس 250 دلاری و مدل play که هنوز وارد بازار نشده و در یک ماه آینده ارائه خواهد شد. مدل جی 4 پلاس یک دوربین 16 مگاپیکسلی دارد در حالی که جی 4 از دوربین 13 مگاپیکسل استفاده می کند. مقایسه ها نسان می دهد جی 4 و جی 4 پلاس بهترین میان رده هایی اند که می توان خرید. لازم به ذکر است که جی 4 پلاس یک حسگر اثرانگشت نیز دارد که مدل های دیگر از آن بی بهره اند.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 5 و سیستم ردیابی چشمی

قیمت : هنوز وارد ایران نشده

15-آیفون 6 پلاس

iphone 6 plus

آیفون 6 پلاس بهترین انتخاب برای کسانی است که از اپل می خواستند گوشی های با صفحه نمایش بزرگتر تولید کند. در واقع تفاوت های زیادی بین 6 پلاس و 6اس پلاس وجود ندارد در حالی که 6 پلاس حدود 500 هزار تومان ارزان تر است.

قیمت : 3,300,000

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های هوشمند دنیا – قسمت اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *