بهترین گوشی های سونی

در حال حاضر سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جهانی گوشی های تلفن همراه است. اخیرا این شرکت گوشی های تلفن همراه خود را با عنوان اکسپریا عرضه کرده و هر سال در حال راه اندازی گوشی های تلفن همراه جدیدتر با مشخصات بهبود یافته است. ما در این مقاله قصد داریم به بهترین تولید شده های سونی بپردازیم. پس با ما همراه باشید. شما میتونید مقاله بهترین گوشی سونی رو هم مطالعه کنید .

  • Sony Xperia XA Ultra

نخستین فبلت (ابزاری با صفحه نمایش لمسی که ترکیبی از خصوصیات تلفن همراه هوشمند و تبلت را دارد. از تلفن همراه بزرگتر و از تبلت کوچکتر است.) سونی 2016 یک دستگاه غول پیکر 6 اینچی می باشد. Xperia XA Ultra با یک دوربین سلفی قدرتمند 16 مگاپیکسل بسته بندی شده است. این بسته بندی پیشنهادی سونی برای گوشی بازها تحسین برانگیز است. اگر اهل عکس گرفتن باشید، به لطف فلش های هوشمند LED در جلو فبلتتان قادر به گرفتن بهترین عکس در بدترین شرایط نوری می باشید. همچنین صفحه نمایش Full HD 6 اینچی رنگارنگ ترین تصاویر را با تمام جزئیات ممکن به شما نمایش خواهد داد.

  • Sony Xperia M5

سونی در تاریخ 2015/16 تلفن همراه M4 Aqua را آپدیت کرد و M5 از هرنظر بهبود یافته را ارائه داده است. بزرگترین کشش M5 تجربه کشنده دوربین آن است. کیفیت عکاسی M5 با یک دوربین در عقب با 21.5 مگاپیکسل و یک دوربین در جلو با 13 مگاپیکسل است. و همچنین شما قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را هم دارید. M5 قاتل با یک ظاهر خوب، صفحه نمایش Full HD، NFC، 4G LTE، IP65/68 عایق، ادغام PlayStation، فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء تا 200GB آمده است.

  • Sony Xperia E5

Xperia E5 ارزان ترین گوشی تلفن همراه سونی 2016 می باشد که تنها با قیمت 99 روپیه عرضه شد. نکته جالب توجه درباره این گوشی تلفن همراه آن است که E5 با مشخصات خود دارای عملکرد بسیار مشابه با Xperia XA می باشد. و شما با مشاهده ظاهر E5 همان تجربه پرزرق و برق Xperia XA را خواهید داشت. در واقع، این گوشی تلفن همراه سونی دارای عملکرد منعطف تر و عمر باتری بهتر می باشد. اگرچه دوربین 13 مگاپیکسلی آن بسیار ساده بوده و در بهترین حالت فقط برای به اشتراک گذاری تصاویر استفاده می شود.

  • Sony Xperia XA

به لطف صفحه نمایش پرزرق و برق لب به لب Xperia XA، این تلفن همراه یک گوشی دستی کیف پول پسند است. تکنولوژی دوربین به کار برده شده در XA از قابل اطمینان ترین تکنولوژی های ممکن بوده و همچنین صفحه نمایش 720p 5 اینچی به طور معمول یک پانل واضح و رنگارنگ است. اگرچه، این تلفن همراه در مقایسه با E5 در چند بخش به ویژه در عملکرد محدود و عمر باتری کمتر تجربه چندان دل انگیزی نیست.

  • Sony Xperia Z3

با وجود آن که سونی در برخی بروزرسانی های 2015 مانند دوربین 23 مگاپیکسل و سنسور اثر انگشت موفق نشد،  سرپرچمدار تلفن های همراه سونی Xperia هنوز گوشی های دستی بزرگ هستند. این گوشی تلفن همراه مانند Xperia Z5 دارای صفحه نمایش تجملاتی 5.2 اینچی می باشد. از همه مهم تر، قیمت این گوشی تلفن همراه بسیار ارزان بوده و نسبت به مشخصات آن مناسب می باشد. دوربین 21 مگاپیکسلی این گوشی تلفن همراه وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده و در شرایط نور کم و یا روشن قابل اعتمادترین عکس ها را ثبت می کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین گوشی های سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *