بهترین گوشی برای سلفی؛ Meitu V4 معرفی شد

بهترین گوشی برای سلفی؛ Meitu V4 معرفی شد

سلفی گرفتن این روز دیگر بسیار باب و روزانه هزاران سلفی توسط کاربران در سراسر جهان گرفته میشود و روی شبکات اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته میشود. با وجود این مقدار محبوبیت گرفتن عکس به شکل سلفی در بین کاربران، یکی از مهم ترین مشخصات گوشی های هوشمند، کیفیت دوربین سلفی آن است چرا که همگی علاقه دارند سلفی های بسیار با کیفیتی را ثبت کنند. به همین دلیل، به تازگی گوشی هوشمندی معرفی شده که تمام تمرکزش روی گرفتن سلفی های خارق العاده است.

یک کمپانی چینی که شاید تا کنون نامش را نشنیده باشید به اسم Meitu ، گوشی هوشمندی را طراحی کرده است که میتواند بهترین سلفی ها را با ثبت ریز ترین جزئیات را خلق کند. این گوشی چینی دوربین سلفی  با کیفیت 21 مگاپیکسلی دارد.

بهترین گوشی برای سلفی؛ Meitu V4 معرفی شدپیش از این، در واقع در چند ماه پیش سازمان TENAA مشخصات فنی گوشی هوشمند Meitu V4 را منتشر کرده بود که به تازگی این دستگاه رسما معرفی شد. همانطور که گفتیم دوربین جلو این دستگاه 21 مگاپیکسلی است پس با این اوصاف، میتوان به آن گوشی مخصوص سلفی لقب داد. اما اگر دوربین جلو آن 21 مگاپیکسل است پس دوربین اصلی آن چند مگاپیکسل دارد؟ گفتنی است که دوربین پشت آن نیز 21 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده.

این دستگاه صفحه نمایش 5 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد.  این دستگاه از پردازنده MT6795 ساخت مدیاتک استفاده میکند؛ پردازنده ی این گوشی، هشت هسته ی پردازشی Cortex-A53 دارد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 و سه گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین این دستگاه از 4G LTE پشتیبانی میکند. سیستم عامل این گوشی اندروید نسخه ی 5.1 است.

بهترین گوشی برای سلفی؛ Meitu V4 معرفی شد این دستگاه با قیمت 548 دلار آمریکا عرضه میشود و در رنگ های صورتی، فیروزه ای و سفید در دسترس خواهد بود.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین گوشی‌های مخصوص سلفی گرفتن

نظرات در مورد : بهترین گوشی برای سلفی؛ Meitu V4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *