بهترین کنترلر های اندروید 2016

best android

امروزه اکثر بازی های Android یا IOS به صورت لمسی طراحی شده است ولی بازی های بسیار خوبی نیز هست که آن ها را می توان با کنترل های مخصوص گوشی های هوشمند بازی کرد تا بیشتر لذت برد.ما در ادامه به معرفی بهترین مدل های این کنترلر ها برای گیمر های حرفه ای و کاربران عادی و با قیمت های مختلف برای سلیقه های متفاوت می پردازیم.پس اگر شما هم یکی از طرفداران بازی های اندروید هستید و ساعاتی در روز را به بازی کردن اختصاص می دهید این مقاله را از دست ندهید تا حرفه ای تر بازی کنید !

در بازار تعداد بی شماری کنترلر از شرکت های گوناگون وجود دارد ولی ما می خواهیم روی پنج مورد که فکر می کنیم بهترین کنترلر موجود می باشد بپردازیم. بهترین از لحاظ سازنده,قیمت,کیفیت و عملکرد,سایز و …

MadCatz GameSmart C.T.R.L

ctrl-hero

best-bluetooth-controllers-aa-3-840x560این مدل که برای پلتفرم های موبایل و کامپیوتر طراحی شده است بر روی گوشی هایی از قبیل Samsung Galaxy S7 ,Nexus6,EDGE و کامپیوتر تست شده است که با دکمه هایی استاندارد و مشابه به کنترلر Xbox و با قابلیت نگه داری باتری با 40 ساعت را دارد.

Steel Series Stratus XL

best-bluetooth-controllers-aa-8-840x560

برند استیل سریز که یکی از بهترین ها در زمینه کنترلر و هدست می باشد.این کنترلر که ظاهری شبیه به ترکیبی از کنترلی های PlayStation و xBox دارد با بلوتوث است و می توان برای کامپیوتر هم از آن استفاده کرد.

Moga Pro Power

best-bluetooth-controllers-aa-15-840x560

این کنترل که هم اندروید و هم کامپیوتر را پشتیبانی می کند با طراحی حرفه ای و رنگ مشکی از باتری با عمر بالا و عملکرد عالی برخوردار است.

Razer Serval

best-bluetooth-controllers-aa-11-840x560

Sminiker gamepad

best-bluetooth-controllers-aa-19-840x560

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین کنترلر های اندروید 2016

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *