بهترین کالای هوشمند تا 200 تومان

vr

Mad Catz C.T.R.L

mad-catz-300x300این مدل از کنترلر های سری Mad Catz یکی از بهترین کنترلر های موجود در مارکت می باشد که اگر یکی از طرفداران بازی های کامپیوتری می باشید و یا قصد خرید یک کنترلر را دارید که به شما این امکان را بدهد تا تبلت و موبایل خود را به آن وصل کنید این محصول یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما می باشد که با قیمت 190 هزار تومان میتوانید تهیه کنید.

Gear VRgear-vr-300x168

اگر شما از طرفداران محصولات سامسونگ هستید و در حال حاضر از موبایل های سری Galaxy S5 به بالا استفاده می کنید.این هدست واقعیت مجازی بهترین انتخاب برای شما است که با آن میتوانید به صورت 360 درجه و با کیفیت عالی از دنیای مجازی لذت ببرید.از ویژگی های این هدست می توان به لنز های قوی و شفاف و لایه های اضافی در پشت آن اشاره کرد.

November spring VR headset

vr-park-300x266-1تعداد هدست های واقعیت مجازی که در این رنج قیمت از کنترلر نیز برخوردار باشد زیاد نیست.اگر از گوشی هوشمند در ابعاد 4 تا 6 اینچی استفاده میکنید این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد که قابلیت مشابه با هدست واقعیت مجازی بالا دارد.

CB3 Fit

cb3-bluetooth-300x209-1اگر ورزشکار هستید و به موسیقی نیز علاقه دارید ما به شما این محصول را پیشنهاد میدهیم چرا که با آن میتوانید در حال دویدن به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت عالی گوش دهید.ایت هدفون ها وایرلس بوده و باتری آن تا بیش از 7 ساعت کار میکند که این یعنی دیگر نیازی نیست تا خود را با سیم های مزاحم خسته کنید.

Sony MDRZX110NC headphones

sony-mdrzx110-300x225اگر به دنبال یک هدست عالی با قابلیت حذف نویز و کیفیت صدای خوب می گردید ما به شما این مدل از شرکت محبوب سونی را پیشنهاد می کنیم.طراحی این هدفون بسیار شیک و زیباست و با سایز آن قابلیت تغییر دارد.

Xiaomi Mi Band 2

mi-band-2-300x192اگر ورزشکار هستید و به چربی سوزی دقیق اهمیت می دهید ما به شما این ردیاب تناسب اندام را پیشنهاد میکنیم.با وجود اینکه مدل های خیلی پیشرفته با قیمت بالا در مارکت زیاد است ولی برای کسانی که از توانایی مالی بالایی برخوردار نیستند یا علاقه ای به پرداخت هزینه های زیاد برای تناسب اندام ندارند این محصول عالی است.با این محصول میتوانید قدم ها و مسافت طی شده و از همه مهم تر کالری سوزی را محاسبه کنید و همیشه بر روی برنامه ورزش کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوچرخه هوشمند Vudu7 V

نظرات در مورد : بهترین کالای هوشمند تا 200 تومان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *