بهترین هدیه برای گیمر ها

game

انتخاب یک هدیه مناسب برای یک گیمر کمی چالش برانگیز است که همین امر باعث شد لیستی از بهترین هدیه هایی که شما میتوانید برای گیمر خریداری کنید تهیه کردیم.در این لیست میتوانید از بهترین لپ تاپ مخصوص بازی ,موس حرفه ای گیمینگ , کیبورد مخصوص , هدست واقعیت مجازی و یا یک کیف که میتوانید تمام این قطعات را در آن جا دهید ! این تجهیزات در قیمت های مختلف برای افراد مختلف در نظر گرفته شده است.

Alienware 13 with OLED

301188

این لپ تاپ یکی از گران قیمت ترین تجهیزات به عنوان هدیه به شمار میرود که با صفحه نمایش OLED و ظاهری بی نظیر و کارت گرافیک Nvidia GTX 1060 که از هدست های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی میکند و با پردازنده های Core i5 و Core i7 بنا به خواسته خریدار مجهز شده است.قیمت روز این لپ تاپ در آمازون 1199.99 دلار میباشد.

 Logitech G502 Proteus Spectrum

301184موس یکی از تجهیزات خیلی مهم برای گیمر های حرفه ای میباشد.در سایت های مختلف گیمینگ از این موس به عنوان یکی از بهترین و خوش قیمت ترین موس های مخصوص بازی یاد شده است که با طراحی بسیار زیبا و وزن مناسب و نسبتا سنگین که با دکمه هایی که قابلیت تنظیم برای کارایی های مختلف مجهز شده است لذت بازی را برای شما چند برابر میکند.قیمت این موس 57 دلار میباشد.

Razer BlackWidow Chroma

301182مدل BlackWidow یکی از بهترین کیبورد ها از شرکت مخصوص تجهیزات رایانه ای یعنی Razer میباشد که با ظاهر زیبا طراحی شده است.از دیگر خصوصیات این کیبورد استفاده از رنگ های RGB یا همان قرمز سبز و آبی میباشد که این امکان را به گیمر میدهد تا در محیط های تاریک به راحتی کلمات و کلید ها را پیدا کنند.این صفحه کلید طوری طراحی شده است که شما میتوانید بدون اینکه احساس خستگی کنید تا ساعت ها به بازی مشغول باشید.قیمت این محصول تنها 170 دلار میباشد.

Logitech G933 Artemis Spectrum
301174

اگه شما به دنبال یک هدست وایرلس عالی میگردید ما به شما این مدل را پیشنهاد میدهیم. نسبت به دیگر هدست های بی سیم از قیمت متوسط و کیفیت صدای عالی برخوردار است.این هدست در سایز بزرگ و کیفیت صدای بینظیر برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری شدیدا پیشنهاد میشود.قیمت این محصول تنها 139 دلار میباشد.

بیشتر بخوانید  معرفی اپلیکیشن جدید سونی برای گیمر ها

HTC VIVE

htc-vive-box-set-kitدر میان هدست های واقعیت مجازی مدل Vive از شرکت HTC یکی از پرفروش ترین مدل ها میباشد که با لنز های باکیفیت و کنترلر های مخصوص خود به شما امکان بازی به صورت 360 درجه و 3D میدهد.قیمت این محصول 700 دلار میباشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین هدیه برای گیمر ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *