بهترین های اندروید در ماه اکتبر

در این مقاله می خواهیم به معرفی و برسی اپلیکیشن های اندروید در ماه اکتبر بپردازیم.

FireFox Aurora

firefox-aurora-screenshotاین مرورگر دقیقا مشابه FireFox کارمیکند و شامل تمام امکاناتی است که در نسخه های قبل FireFox ارائه نشده است که شما می توانید در لینک زیر دانلود و لذت ببرید.

Download

Giphy Cam

giphy-cam-screenshotاین اپلیکیشن قابلیت این را به شما می دهد که از تصاویر و ویدئو ها را تبدیل به GIF کنید ( تصاویر متحرک ) همچنین می توانید با استفاده از استیکر و افکت و قاب عکس های خود را ویرایش کنید یا به سلیقه خودتان متنی را به تصویر اضافه کنید.این بهترین دوربین GIF در گوگل پلی می باشد که می توانید در لینک زیر آن را دریافت کنید.

Download

Sprayscape

sprayscapeاین اپلیشکیشن که از تیم Creative lab برای خلق تصاویر به صورت 360 درجه ساخته شده است به شما اجازه می دهد تا از هر چیزی که علاقه دارید عکس برداری کنید و سپس به یک فضای 360 درجه تغییر دهید.این برنامه جالب را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

Download

Surfy Browser

surfy-browser-screenshotاین اپلیکیشن جدید که یک مرورگر می باشد مانند دیگر مرورگر های مشابه با این تفاوت که تمرکز خود را روی امنیت شما در فضای مجازی افزایش داده است یکی از ویژگی این برنامه این است که شما می توانید برای مرورگر خود قفل بگذارید تا از ورود افراد به صورت مخفیانه جلوگیری کنید.Surfy کاملا رایگان بوده و با وارد شدن به لینک زیر می توانید آن را دریافت کنید.

Download

Wallpaper

wallpapers-screenshotاین برنامه به شما این امکان را می دهد تا در بین عکس های مختلف و به روز را مرور کنید و در صورت علاقه آن ها را ذخیره و به عنوان تصویر پس زمینه یا عکس پروفایل استفاده کنید. Wallpaper را می توانید از لینک زیر دریافت کنید.

Download

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین های اندروید در ماه اکتبر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *