بهترین تبلت برای کودکان

تبلت یکی از بهترین چیزهایی است که میتواند بچه ها را برای ساعت ها مشغول نگه دارد ولی طبیعتا نمیتوانید آیپد خود را به بچه بدهید. جدا از حریم شخصی احتمال پاک شدن اطلاعات و آسیب رساندن به کار شما وجود دارد.

تبلت هایی در بازار ارائه شده که دارای ظاهری کاربر پسندانه برای کودک و امکان تایین محدودیت سنی برای برنامه ها توسط والدین را دارد و اکثرا دارای قاب لاستیکی در دور تبلت هستند که آن ها را در برابر ضربه و آسیب مقاوم میکند.در ادامه به معرفی چند نمونه میپردازیم.

Apple iPad Mini 2

272866یکی از بهترین تبلت های پیشنهادی مدل Mini2 از شرکت Apple است که با مدل Mini 4 خود تفاوت زیادی از نظر کاربرد ندارد (تنها اختلاف بین این دو تبلت اضافه داشتن تنظیمات اثر انگشت و رنگ طلایی است ) ولی تفاوت زیادی از نظر قیمت با هم دارند قیمت Mini 4 در بازار 400$ میباشد در حالی که Mini 2 تنها 260 $ میباشد در صورتی که تفاوتی چندان ندارند.شما با این تبلت قادر به لذت بردن از انواع بازی ها با کیفت بالا خواهید بود.

Samsung Galaxy Tab S2 8inch

279016دومین تبلت پیشنهادی ما مدل S2 از سری Galaxy از شرکت Samsung میباشد که اگه شما میخواید یک تبلت قوی با ظاهر زیبا و کارایی بالا بخرید به شما پیشنهاد میشود.این تبلت دارای صفحه نمایش 8 اینچی و رزولیشن 1536*2048 می باشد. این مدل را میتوانید با قیمت 400$ تهیه کنید.

Amazon Fire Kids Edition

277931این تبلت یکی از به صرفه ترین ها است که فقط با 99$ میتوانید آن را تهیه کنید.در ادامه باید گفت که دارای صفحه 7 اینچی و بامپر لاستیکی می باشد که از ضربه دیدن آن جلوگیری میکند و اگر از سایت Amazon به صورت آنلاین خرید کنید همراه با تبلت 10.000 کتاب و ویدیو و بازی همراه با تبلت به شما ارائه میشود.

Amazon Fire HD 6 Kids

284367یکی از خصوصیات عالی این تبلت ظاهر جذاب برای کودک و باتری آن است که قادر به نگه داری باتری تا 9 ساعت را میباشد و شما تنها با 150$ میتوانید آن را تهیه کنید.

Leap Frog Epic

287994تبلت 7 اینچی دیگری که با قیمت مناسب 119$ میتوانید تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  Switch 7 Black Edition تبلت بدون فن کمپانی ایسر

Samsung Galaxy Tab 37.0 Kids

269622این تبلت 200 دلاری که برای کودکان طراحی شده یکی دیگر از تبلت هایی است که دارای نمایشگر HD و مرورگر های کودکانه و رنگارنگ است و از هم نظر طول عمر باتری و هم از نظر کیفیت و پشتیبانی از بازی های جدید یکی از بهترین انتخاب ها است.

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین تبلت برای کودکان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *