بهترین بازی های آنلاین مولتی ( همراه با لینک دانلود )

بازی های تحت سیستم عامل اندروید روز به روز در حال پیشرفت است و دیگر از بازی های ساده مانند جدول با گرافیک کم خبری نیست.در این مقاله ما سعی داریم برترین بازی هایی آنلاین تا به امروز را به همراه توضیحات و لینک دانلود همراه با تصاویری از محیط بازی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.پس اگر از طرفداران بازی های آنلاین و رقابتی هستید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

Call of Champions

call-of-champions-classescall3

یکی از بازی های سرگرم کننده و در سبک استراتژی که شباهت زیادی با وارکرافت دارد.شما امکان انتخاب نقشه های مختلف با هیرو یا قهرمان های مختلف که هر کدام از یک قابلیت به خصوصی برخوردار است را دارید و باید با دشمنان خود وارد جنگ شوید و آنها را شکست بدهید.همچنین شما قابلیت خرید آیتم های بازی را دارید و میتوانید خودتان را به لول های بالا تر برسانید.

لینک دانلود 

Dungeon Hunter 5

dungeon-hunter-5-4dungeon-hunter-17

این بازی در سبک استراتژی در دو حالت آفلاین تک نفره و مولتی پلیر با گرافیک بالا و جالب به شما ا مکان مدیریت قلعه خود را میدهد و در مرحله های مختلف و جذاب شما میتوانید به سلاح های مختلف دسترسی داشته باشید.در حالت مولتی پلیر که شباهتی زیادی به بازی جنگ های صلیبی دارد شما باید از قلعه حفاظت کنید و به ماموریت های مختلف بروید.

لینک دانلود 

Hearthstone: Heroes of Warcraft

hs-on-mobile-key-artهمانطور که از اسم بازی مشخص است این بازی با تمام هیرو های وارکرافت و دوتا به شما امکان بازی به صورت آنلاین با محیطی با گرافیک خیره کننده و امکاناتی مختلف در بازی مانند اسکیل های مختلف برای هر قهرمان و 31 کارت که هر کدام با شکست دادن دشمنان باز میشود را میدهد.

دانلود

Modern Combat 5: Blackout

modern-combat-5-blackout-for-iphone-ipad-and-android

img_3288

این بازی در سبک تیراندازی اول شخص میباشد که با تفنگ های مدرن و مختلف و با گرافیک خیره کننده خود و با مرحله های مختلف همراه با تانک و هلیکوپتر امکان بازی مولتی پلیر را به شما میدهد.

دانلود

Shadowgun: DeadZone

screenshot01

shadowgun-deadzone-2-0-research

این بازی در سبک تیراندازی و علمی تخیلی به شما امکان بازی با دوستانتان را با گرافیکی کم نظیر در بازی های اندروید فراهم کرده است.شما میتوانید با اسلحه های مختلف و فوق پیشرفته به جنگ رفته و دشمنان خود را در مراحل مختلف از سر راه بردارید.

دانلود

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های آنلاین مولتی ( همراه با لینک دانلود )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *