بلندگوی معلق LG رونمایی شد

در چند سال گذشته ما شاهد ابداع و عرضه دستگاه های بسیاری بودیم که از جذاب ترین آنان می توان به بلندگوی معلق و یا شناور اشاره کرد. این بلندگوها عاری از هرگونه سیم روی دستگاه زیرین دیگری قرار گرفته و همچنان که معلق است شناور خواهد ماند. و LG اخیرا از بلندگوی معلق دیگری پرده برداری کرده است که تقریبا آخرین تولید از این نوع دستگاه می باشد. و یک دستگاه بلوتوث جدید در امتداد CES در ماه آینده به نمایش گذاشته است.

ساختار این بلندگوهای معلق تا بحال مانند سفینه فضایی، توپ فوتبال معلق و یا ابرهای شناور بوده است. اما LG این بار با یک ساختار جدید احتمالا شما را به یاد دستگاه های جدید در بیمارستان خواهد انداخت. طرح سفید رنگ، پایه مطمئن و گزینه های کنترل بر روی بلندگو از جمله خصوصیات این دستگاه هستند.

این شناور بودن به جای جادو از قابلیت الکترومغناطیس بهره مند شده است.

بلندگو

دستگاه پایه مانند ساب ووفر کار کرده و عمر باطری بلندگو به 10 ساعت می رسد. هنگامیکه عمر باطری کم شود، بلندگوی معلق آرام آرام بر روی دستگاه پایه فرود می آید. و این دستگاه به موقع شارژ قادر به پخش صدا می باشد.

هنوز اطلاعات دیگری از جمله قیمت گذاری این دستگاه معین نشده است. اما طرفداران LG مطمئنا منتظر یک دستگاه با جذابیت های روز تکنولوژی خواهند بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بلندگوی معلق LG رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *