برنامه ریزی هوشمند با اپلیکیشن Any.Do

any do

اکثر ما برای رویداد های مختلف مانند عروسی , مهمانی ها , سفر های اداری یا تفریحی برنامه ریزی میکنیم و اگر عادت به این کار داشته باشید میدانید که یک مسافرت ساده چقدر میتواند نیاز به برنامه ریزی داشته باشد تا همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش برود بهتر است برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و از اهمیت آن آگاه باشیم.

ما در این مقاله میخواهیم به بررسی و معرفی اپلیکیشن تحت عنوان Any Do بپردازیم که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید برنامه های خود را به صورت اسمارت یا هوشمند سازماندهی کنید و آینده خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.این اپلیکیشن هم اکنون برای سیستم عامل IOS به صورت رایگان در App Store برای تمام کاربران قرار گرفته است و در مقاله رسمی سازنده این برنامه وعده داد تا نسخه ای از همین برنامه تحت سیستم عامل اندروید برای کاربران به زودی ارائه میشود.

با استفاده از این اپلیکیشن شما میتوانید از یک تقویم هوشمند و ساعت دیجیتال استفاده کنید که در تاریخ های گوناگون توانایی اضافه کردن هرگونه فعالیتی را دارید.به عنوان مثال میتوانید یک personal assistant یا دستیار شخصی برای خود اضافه کنید و همچنین میتوانید یادداشت های مربوط به هر روز را نوشته و کار های انجام شده را تیک بزنید.

این برنامه به صورتی طراحی شده است که میتوانید برای طول روز و یا برای آینده در هر تاریخی تا یک میلیون کار برای انجام دادن اضافه کنید.کارهایی مانند خرید گل , ملاقات با دوستان , برنامه ریزی برای یک مسافرت یا یک جلسه مهم کاری و بعد از اضافه کردن به لیست میتوانید ساعتی برای انجام کار ها اضافه کرده و اگر نیاز دارید توضیحاتی در مورد کاری که قرار است انجام دهید بنویسید.

در آخر اگر شما هم مجذوب این برنامه بسیار کاربردی و مفید شده اید میتوانید از طریق لینک زیر دریافت و نصب کنید. دانلود Any.Do

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برنامه ریزی هوشمند با اپلیکیشن Any.Do

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *