بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو

بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو

اپ شو : شما ناگهان خود را در سیاره‌ای نزدیک به سیاه‌چاله کهکشان اندرومدا می‌یابید، گذشته شما مبهم است اما چیزی که در افسانه‌ها باقی‌مانده از یک تکامل سخن می‌گوید، تکاملی که خلاف قانون نانوشته این سیاره بوده و باعث شده، نژادهای دیگر به دشمنی با شما به پا خیزند و تکامل را در راه دشمنی با شما به کاربندند. هدف آن‌ها ضربه زدن به مرکز و از بین بردن انرژی کیهانی و درنهایت نابودی شماست، دفاع تنها استراتژی است… این خلاصه‌ای از داستان بازی سنتر center است.

تصاویری از محیط بازی اندرویدی سنتر

بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو
سنتر: زندگی برای دفاع، یک بازی آرکید (Arcade) است که ایده‌ی جدید و جالبی دارد و به‌سادگی ذهن را به چالش کشیده و در کنار آن به‌خوبی می‌تواند هیجان را به مخاطب القا کند. شما در بازی کنترل یک سپر محافظ را بر عهده‌دارید و به کمک آن باید جلو ورود دشمنان مختلفی که هرکدام به شیوه  خاصی به سمت مرکز شما حرکت و حمله می کنند را به قلمرو خود بگیرید. عبور دشمنان از این سپر یعنی از دست دادن انرژی مرکز و درنهایت نابودی. هدف بازیکن در این بازی کسب و جمع آوری بیشترین امتیاز است، به این نحو که شما باید در بازی جلو ورود دشمنان به مرکز خود را بگیرید و در مقابل حملات آنها دوام بیاورید، هر چقدر زمان بیشتری زنده بمانید امتیاز شما هم بیشتر خواهد بود و در لیست بهترین ها در جایگاه بالاتری قرار خواهید گرفت. برای دفاع شما علاوه بر سپر قابلیت های کمکی دیگری هم دارید، به جز دشمنان که به سمت مرکز حرکت میکنند هر از گاهی بسته های انرژی و بسته های کمکی نیز برای شما فرستاذه می شود که با خوردن این بسته ها انرژی مرکز بیشتر شده و یا یک اتفاق هیجان انگیز شما را از شر دشمنان رهایی می بخشد.
در این بازی زمان بهترین دارایی شما است، شما باید زمان بیشتری دوام بیاورید و دفاع کنید تا بتوانید زتا zeta که واحد پول درون بازی است را به دست بیاورید و به‌وسیله آن در صفحه پروفایل، مرکز و قابلیت‌های آن را ارتقاء دهید تا باز هم بتوانید زمان بیشتری بازی کنید، رکورد بزنید و برتری خود را به دوستانتان ثابت کنید.

گیم پلی:
بهترین چالش بازی سنجش واکنش شما  در تشخیص و پیش‌بینی حرکت بعدی دشمنان است و این امر در زمان‌های بالاتر و شلوغی بازی به اوج خود می‌رسد. در این بازی دشمنان مختلفی وجود دارد که شما باید با پیش‌بینی حرکت آن‌ها و کنترل سپر محافظ، جلو نفوذ آن‌ها را به مرکز خود بگیرید. همچنین با گرفتن بسته‌های کمکی داخل بازی، همیشه باید منتظر یک اتفاق تازه باشید. شما هرگز نباید ارتقاء دادن مرکز و بسته های کمکی را فراموش کنید، برای اینکه بتوانید زمان بیشتری در مقابل دشمنان خود دام بیاورید باید از طریق بخش پروفایل به وسیله پولی که در بازی به دست آورده اید قسمت های مختلف مرکز و بسته های کمکی را ارتقاء دهید. شاید در ابتدا بازی کمی سخت به نظر بیاید اما با تداوم بازی هماهنگی شما با بازی بهتر شده و آن وقت است که دیگر کنار گذاشتن بازی کمی مشکل می شود.
علاوه بر زمان و کشتن دشمنان راه های دیگری نیز برای بدست آوردن زتا وجود دارد، شما می توانید با دیدن تبلیغات و یا خرید درون برنامه ای نیز به سرعت زتای مورد نیاز را بدست آورده و به وسیله آن مرکز خود را ارتقاء دهید.

بیشتر بخوانید  برترین اَپلیکیشن‌های جایگزین اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اندروید و iOS

گرافیک:
گرافیک بازی سنتر Center، با تمام بازی هایی که تا کنون دیده اید فرق می کند، گرافیک بازی در عین سادگی بسیار جذاب و منحصر به فرد است. گرافیک دنیای متفاوت بازی را به‌خوبی نشان می‌دهد، پس‌زمینه ساده و درعین‌حال پویا و ظاهر ساده اما با هویت دشمنان، باعث جذابیت بی‌نظیر گرافیک بازی شده است. سازندگان بازی سعی کرده‌اند گرافیک علاوه بر جذابیت بصری ساده باشد تا تمرکزتان روی گیم پلی و چالش‌های بازی باشد. رابط کاربری، دشمنان، اشیاء و افکت های داخل بازی همگی به نوعی تکمیل کننده هم بوده و ظاهر زیبا، جداب و یک دستی را به این بازی بخشیده اند.

صداگذاری:
صداگذاری بازی همانند گرافیک آن جذابیت خاص خود را دارد، موزیک هیجانی و درعین‌حال دلهره‌آور در کنار افکت‌های صوتی عالی مانند صدای برخورد دشمنان با سپر به‌خوبی توانسته است حس بازی را به بازیکن منتقل نماید.

نتیجه‌گیری:
گرافیک و صداگذاری عالی این بازی در کنار یک گیم پلی چالشی و هیجان‌انگیز می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم نماید، همچنین با امکان ارتفاء قدرت مرکز و قابلیت های آن، همیشه امکان گرفتن هدف بالاتر و شکستن رکورد خود و دیگران وجود دارد، پس همین‌الان بازی را نصب نمایید و علاوه بر لذت بردن از یک بازی جذاب و هیجانی، با دوستان خود رقابت کنید و برتری خود را به آن‌ها ثابت نمایید. فقط مواظب باشید که با یک بازی معتاد کننده آشنا شده اید.
بازار

مشاهده اپلیکیشن های کاربری دیگر در اپ شو

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی بازی سنتر از نگاه اپ شو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *