بررسی اپلیکیشن اندرویدی ” اصل بخر “

اپلیکیشن اصل بخر

اپ شو : امروزه با گسترش استفاده از گوشی های اندرویدی و آی او اس ، توسعه دهندگان این سیستم عامل ها هم به دنبال تولید نرم افزار های اندرویدی و آی او اس هستند . داشتن اپلیکیشن های مفید و کاربردی امروزه برای تمامی کاربران گوشی های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در این مقاله یکی از اپلیکیشن های مفید و کاربردی را مورد بررسی قرار خواهیم داد . پس با ما همراه باشید .اپلیکیشن “اصل بخر”

خوشبختانه روز بروز اپلیکیشن های بسیار کاربردی در اختیار کاربران اندرویدی و آی او اس قرار میگیرد . این اپلیکیشن ها می تواند شما را برای انجام امور روزمره تان کمک نماید . یکی از این اپلیکیشن های مفید که در حوزه خرید کالا طراحی و توسعه یافته است ، اپلیکیشن اندرویدی اصل بخر است ، اما این اپلیکیشن چه کاربردی را برای شما عزیزان ارائه می کند :‌اپلیکیشن کاربردی اصل بخر ابزاری کاربردی برای یافتن کالا های اصل و با کیفیت است . شما به کمک این ابزار بسیار کاربردی می توانید خرید هوشمندانه تری را داشته باشید . این اپلیکیشن بنوعی یک مرجع حرفه ای برای یافتن کسب و کارها و فروشگاه ها در شهر های مختلف ایران است .  نکته بسیار جالب این اپلیکیشن کاربردی استفاده از جی پی اس شما برای یافتن نزدیک ترین مشاغل و فروشگاه های برتر در اطراف شماست . برای این کار کافی است از منوی نزدیک من ، نزدیک ترین فروشگاه های اطرافتان را پیدا کنید .

اپلیکیشن “اصل بخر”در صفحه اصلی این اپلیکیشن کاربردی ابتدا باید شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید .‌ شهر های کیش ، اصفهان ، تهران ، تبریز ، مشهد و شیراز جزو شهر های ثبت شده در این اپلیکیشن هستند .  پس از انتخاب شهر مورد نظرتان نوبت به انتخاب مشاغل خواهد بود . با انتخاب مشاغل می توانید به منو های دیگری از جمله نزدیک من هم دسترسی داشته باشید که مشاغل مورد نظرتان که به شما نزدیک تر هستند را در اختیار شما قرار خواهد داد .

اپلیکیشن “اصل بخر”

اپلیکیشن “اصل بخر”اپلیکیشن “اصل بخر”

اما از دیگر جذابیت های این اپلیکیشن کاربردی به چه موضوعاتی می توان اشاره کرد ؟ در این اپلیکیشن کاربردی شما می توانید تخفیف های ارائه شده توسط فروشگاه ها را در اختیار داشته باشید . این نکته یکی از جذابیت های پر طرفدار مشتریان است .

بیشتر بخوانید  افزودن افکت به ویدیو در اندروید با 7 اپلیکیشن فوق‌العاده + دانلود

شما می توانید این اپلیکیشن کاربردی را از کافه بازار دانلود نمایید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی اپلیکیشن اندرویدی ” اصل بخر “

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *