برترین وسایل نقلیه CES 2017

اتومبیل ها، موتورسیکلت ها و اسکوترها روند هوشمند شدن را به سرعت در پیش گرفته اند. و هر شرکت سعی بر این داشته با پیاده کردن ایده های هوشمندانه خود خصوصیات و قابلیت های خاص تر و قابل توجه تری نسبت به دیگری روی وسایل حمل و نقل اضافه کند تا یک برتری جالب توجه در معرض دید عموم بگذارد. حال اگر شما هم جزء دوستداران وسایل نقلیه هوشمند به همراه تکنولوژی هستید و می خواهید بدانید در CES 2017 چه گذشت این مقاله را از دست ندهید!

  • Toyota Concept-i

از یک سو اتومبیل، از یک سو بامزه و از سوی دیگر ترکیب ساختاری آن با پلاستیک که خاص و سرگرم کننده شده است. Concept-i تویوتا یک رابط کاربری عمیق فراگیر را نشان داد. و این اتومبیل را به یک دستیار هوشمند تبدیل کرده که قادر است هنگام سوار شدنتان خوشامد بگوید. و عملکرد شما را بوسیله شور و شوق دستخوش تغییرات کند.

سیستم سواری طبیعتا کاملا مستقل است. Concept-i شنوا، استایل Alexa و چگونگی رفتار با سرنشینان را خواهد آموخت. و در مسیر راندن ترجیح داده با پخش موزیک مودتان را در ادامه راه تغییر دهد.

تویوتا اطمینان داده مشتریان حین سوار شدن در این اتومبیل یک پیوند عاطفی برقرار کرده و همه کامپیوترها و سنسورها دست به دست هم داده تا خاطره یک رانندگی فوق العاده را برایتان نگه دارند.

  • Chrysler Portal

این خودرو بیش از آنچه تصور کنید قرار است محرک باشد. مفهوم Chrysler Portal دربرگیرنده یک خانه با ساختار تکنولوژی مختص جوانان مدرن امروز است.

خودرو شامل تمام قابلیت های مستقل رانندگی، پایه به منظور شارژ تلفن های همراه هوشمند، صفحه نمایش برای تمام سرنشینان، تشخیص چهره توسط خودرو (هم صاحب اتومبیل و هم سایر سرنشینان) و یک فضای امن می باشد.

فقط ببینید چطور درهای این خودرو به رویتان باز خواهد شد!

  • Hyundai Ioniq Scooter

اسکوتر برقی زیباتر هیوندای مانند Honda NeuV با ایده “اولین و آخرین تحرک پویاتر” شکل گرفت. و تمام ایده بر این اساس بوده که با جمع و جور بودن پارک کردن آن برایتان ساده باشد. و حین رسیدن به مقصد حمل و نقل آن به عنوان یک وسیله آسان شود.

شما می توانید این اسکوتر را تا کنید و در حمل و نقل و نگه داری از آن استفاده کنید. همچنین اگر قصد شارژ آن را داشته باشید از محفظه جلو قادر به شارژ دوباره می باشید.

صفحه دیجیتال اسکوتر سرعت، سطح باتری و محدود باقیمانده را نشان خواهد داد. دیگر چه از این بهتر؟

  • Honda Riding Assist Motorcycle

در یک گوشه از جمع، یکی از قابل توجه ترین و گیراترین وسایل نقلیه آمیخته با تکنولوژی قرار گرفته است. و این درحالیست که ژاپنی ها در صدر ضبط و ربط حاضر شده اند تا Honda Riding Assist Motorcycle را در معرض عموم بگذارند. و آن چیزی نیست جز یک موتورسیکلت خود تعادل!

با استفاده از فن آوری رباتیک جای ژیروسکوپ برای تغییر طول چنگک های جلو در سرعت های پائین باعث شده سواری این وسیله نقلیه در ترافیک بسیار ساده شود. و این به خودی خود برای دوستداران موتورسیکلت ها بسیار جذاب است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین وسایل نقلیه CES 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *