با شلوار جین هوشمند Spinali جهت یابی کنید

اگر تلفن همراه هوشمندتان را در جیب شلوارهای جین هوشمند Spinali Design بگذارید، بدون هیچ زحمت دیگری با ارائه خدمات ناوبری (هدایت و راه یابی) قادر خواهید بود تا جهتتان را بازیابید. این شوارهای جین از طریق اتصال بلوتوث به تلفن همراه شما وصل شده و قادر به جهت یابی GPS خواهند بود.

این شلوارهای جین پس از آنکه ساخته شدند موتورهای ویبره در هر دو سمت راست و چپ جا گرفتند تا در زمان نیازتان به نوبه خود ارتعاض ایجاد کنند. و از مزایای قرارگیری موتورهای ویبره آن است که تلفن همراهتان با صفحه نمایش قفل شده و صرفه جویی در مصرف باتری قادر به ایجاد ارتعاش خواهد بود.

شرکت Spinali Design ادعا کرده است این شلوارهای جین تا 4 سال کار خواهند کرد. و استفاده از ناوبری GPS بر اساس یکبار در هفته برنامه ریزی شده است. این شلوارها از طریق اتصال بلوتوث به تلفن همراهتان متصل شده و با ایجاد ارتعاش جهت را برایتان مشخص خواهند کرد.

بخش بحث برانگیز این شلوارهای جین در میزان ارتعاش آن هاست. برخی از استفاده کنندگان این شلوارهای جین گفته اند میزان این ارتعاش ها بیش از اندازه است. اما اگر قرار است شما یکی از خریداران این شلوارهای جین باشید می توانید آن ها را به یک لرزش ملایم مبدل کنید.

این شلوارهای جین می توانند حین فرستاده شدن پیام و یا ایمیل به منظور هشداررسانی ارتعاش ایجاد کنند. اما اگر تصور می کنید به این قابلیت نیاز ندارید قادر به خاموش کردن آن خواهید بود. قیمت شلوارهای جین هوشمند از 76 دلار شروع شده و با اضافه شدن گزینه های شورت و دامن به 109 دلار می رسد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با شلوار جین هوشمند Spinali جهت یابی کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *