با این گجت هر رایحه‌ای که مد نظرتان هست را برای منزلتان درست کنید!!

مودو دستگاهی که قادر به تولید ۴۰۰ هزار رایحه مختلف می‌باشد!!

به لطف پیشرفت دنیای تکنولوژی و پیشرفت روز به روز اینترنت اشیا، اکنون در خانه‌های هوشمند می‌توانیم تنها با فشار دادن یک دکمه، روشنایی و دمای خانه را کنترل نماییم. اما درباره بو و رایحه خانه‌ها چه می‌توان کرد؟ تا کنون تنها راه برای تغییر رایحه منزل استفاده از خوشبو کننده‌های معمولی و یا باز کردن پنجره‌ها برای تغییر هوای منزل بود. اما این روش‌ها با معرفی گجت مودو (Moodo) که دستگاهی برای تغییر رایحه منزل با توجه به سلیقه شما می‌باشد، منسوخ خواهند شد!!
مودو دستگاهی می‌باشد که از طریق چهار کپسول، که هر کدام شامل کریستال‌هایی با رایحه‌های متفاوت برای سلیقه‌های گوناگون می‌باشند، عطر و بوی متفاوتی را در فضای مورد نظر شما پخش می‌کند. این کپسول‌ها در رایحه‌‌های متفاوتی مثل “ادویه‌جات گرانبها”، “اکالیپتوس شب” و “عود چوب صندل” برای سلیقه‌های مختلف وجود خواهند داشت. کاربران نیز با استفاده از برنامه مخصوص قادر خواهند بود که با ترکیب این رایحه‌ها، رایحه‌های مختلفی ایجاد کرده و از بین آن‌‌ها رایحه مورد نظر خود را با توجه به سلیقه‌شان انتخاب کنند. همچنین مجموعه‌ای از عطرهای از پیش‌آماده شده نیز وجود خواهند داشت که کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.
مودو هم مثل بقیه دستگاه‌های خانه‌‌های هوهشمند، برای راحتی کاربران خود با مجموعه‌ای از الگوهای از پیش تنظیم شده ارائه خواهد شد. و اگر که شما از ترکیبی خوشتان آمده است، می‌توانید آن را در گروه‌ها و انجمن‌‌های مربوطه به اشتراک بگذارید و یا از ترکیب‌هایی که دیگران بوجود آورده و به اشتراک گذاشته و یا معرفی کرده‌اند، استفاده کنید. علاوه براین شما می‌توانید یک لیست عطر برای دستگاه خود تعریف کنید تا با توجه به این لیست، دستگاهتان عطرها را در خانه شما پخش کند.
بدیهی است که مودو هم مثل سایر گچت‌‌های عجیب و غریب برای درآمدزایی درست شده است. برای خرید این دستگاه به همراه ۴ کپسول شما باید مبلغ ۱۳۹ دلار پرداخت کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هم اندیشی تخصصی دستاوردهای سامسونگ در IOT برگزار شد

نظرات در مورد : با این گجت هر رایحه‌ای که مد نظرتان هست را برای منزلتان درست کنید!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *