با این دسته کلید یک کنسول بازی خواهید داشت

کنسول های بازی Game Boy (گیم بوی) Nintendo اصیل پای بازی های ویدیوئی قابل حمل جمع و جور شده را به میان آورد. نسخه پسین کنسول بازی Nintendo مانند همان کنسول های نوستالژیک گیم بوی پاکت و گیم بوی میکرو در اندازه های بسیار کوچک ارائه داده شده است. و دارای همان طراحی اصیل می باشد. اما hacker Sprite_TM با طرح ریزی و ارائه این کنسول بسیار کوچک جا گرفته در جاسوئیچی کنسول های Nintendo را سرکوب کرده است.

Hackaday گزارش داد که کنسول بازی جاگرفته در جاسوئیچی کوچک از کنسول های Game Boy (گیم بوی) الهام گرفته است. این در حالی است که نسخه اصلی فقط یک ساعت بوده است. اما Sprite_TM یک نسخه کاملا کاربردی این مقیاس ساخته و عرضه کرده است. و احتمالا تا به حال حاضر جاسوئیچی نامبرده کوچکترین کنسول بازی ساخته شده می باشد.

دسته کلید

صفحه نمایش کنسول بازی مذکور کمی خاموش است. و مانند دیگر کنسول های بازی Game Boy (گیم بوی) اصیل رزولوشن 160×144 دارد. این در حالی است که Hack از صفحه نمایش 96×64 رنگ OLED در ساختن این کنسول بازی بهره مند شده است. همچنین کنسول بازی جاسوئیچی روی یک تراشه ESP32 اجرا شده و از Wi-Fi برای انتقال ROMها به Game Boy (گیم بوی) استفاده کرده است. این سازه حتی یک بلندگو هم دارد. و همه این خصوصیات در یک دستگاه جمع آوری گردیده است.

به هرحال به نظر می رسد کوچکترین کنسول بازی ارائه داده شده با تمام این خصوصیات جا گرفته در این مقیاس بسیار کوچک دست کم از کنسول های بازی Game Boy (گیم بوی) اصیل و نوستالژیک نداشته باشد. البته شاید این اندازه کوچک تمام نیازهای شما را برطرف نکند اما برای دوستداران دستگاه های کوچک و بدون دردسر جدی گرفتن این دسته کلید بی دست و پاگیر حائز اهمیت است. بنابراین، اگر شما هم جزء طرفداران کنسول های بازی نوستالژیک بوده اید امتحان کردن این جاسوئیچی برایتان همان احساس را ارمغان خواهد آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : با این دسته کلید یک کنسول بازی خواهید داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *