با این ترفند ساده، پیج اینستاگرامتان را جذاب تر کنید !

اگر به تازگی به وبسایت های مختلف خبری و یا تفریحی سر زده باشید، مطمئنا چندین بار با واژه‌ی بهترین های سال 2015 مواجه شده اید؛ چرا که پس از به اتمام رسیدن یک سال میلادی دیگر، بهترین های این سال در تمامی جنبه ها گزینش می‌شوند رسانه ها به آن می‌پردازند. حال امکانی برایتان قرار گرفته که با وجود همین ویژگی برترین طلبی جهان، پیج اینستاگرام شکیل تری داشته باشید.

اینستاگرام اکنون یکی از محبوب ترین شبکه ها روی موبایل است و خوشبختانه چون هنوز مسئولین تصمیم ندارد این شبکه را فیلتر کنند، کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و همین موضوع موجب شده تا اینستاگرام طرفداران زیادی را در کشورمان بیابد.

گفتیم که قرار است چهره پیچ‌تان را زیبا تر سازیم؛ اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟ در واقع وبسایتی به اسم 2015bestnine پستی را برایتان ایجاد می‌نماید که در آن 9 مورد از پر لایک ترین و محبوب ترین تصاویر این شبکه جای داده شده اند. در ادامه نحوه‌ی صورت پذیری این کار را برایتان شرح می‌دهیم.

  •  در ابتدا همانطور که متوجه شده اید باید وارد  2015bestnine.com شوید. پس از ورود به این لینک، مراحل انجام کار مشخص است و در کادر Instagram iD لازم است آی‌دی اینستاگرامتان را وراد کنید و بعد از فشردن اینتر تا آماده سازی تصویر منتظر بمانید.
  • حال که تصویرتان آماده شده لازم است با گوشی هوشمند، تصویر را به صورت مستقیم بر روی اینستاگرامتان قرار دهید. اما اگر با کامپیوتر و یا ابزاری آمده اید که روی آن اینستاگرام موجود نیست، لازم است آن را به گوشی خود انتقال دهید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در آینده اینستاگرام تمرکز بیشتری روی ویدیوها خواهد داشت

نظرات در مورد : با این ترفند ساده، پیج اینستاگرامتان را جذاب تر کنید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *