با این برنامه خودتان استیکرهای دلخواهتان را بسازید

اگر از استیکرهای مسنجر iMessage خوشتان آمده و لذت برده اید، اپلیکیشن “Sticker Fab Emoji Maker for Unique Text Messages” برای شما ساخته شده است. این اپلیکیشن به شما اجازه خلق استیکرهای منحصر به فردتان را داده است.

صورت انتخاب کنید. چشم ها و دهان را اضافه کنید. از وسایل تزئینی و دکوری بهره ببرید. و سپس کلمات و عبارات دلخواهتان را در استیکرهای ساخته شده تان پیاده کنید. تشکر، خلق و خو و عشقتان را در تصویر حاصل از اپلیکیشن استیکرساز جذاب نشان دهید.

lz

نحوه ساخت استیکر

با کشیدن ساده انگشت شما قادر به انتخاب صورت، چشم ها، دهان و لوازم تزئینی دیگر خواهید بود. بدین ترتیب، یک استیکر جذاب و شیرین “تشکر”، “تبریک تولد” و یا یک استیکر بامزه و خنده دار خلق می کنید. با اضافه کردن کلمات و یا عبارات موردعلاقه تان می توانید پیام دلخواهتان را روی استیکر پیاده کنید. 
8

بهره بری از بسته های رایگان اپلیکیشن

بسته های رایگان این برنامه صدها گزینه جذاب برای استفاده دارد. اما با این حال اگر بسته های رایگان قانعتان نکرد می توانید بسته های دیگر را خریداری کرده و از آن ها بهره مند شوید. بدین ترتیب، قادر به استفاده از گزینه های بمب استرس، تک شاخ های رنگین کمان و بسته های ویژه تعطیلات خواهید بود. در این هنگام می توانید هزاران گزینه مرتبط به استیکر را روی تصویرتان پیاده کنید.

9

بهره بردن از این اپلیکیشن ساده و سرگرم کننده است. شما دقیقا آنچه می خواهید را با دیگران به اشتراک گذاشته و از خلاقیت به کار برده تان لذت خواهید برد. فارق از کاربرد به ظاهر بانمک این برنامه، بدین وسیله دیگران را از آنچه در ذهن شما می گذرد به سرعت و سادگی مطلع می سازید.

تنها نقطه ضعف استفاده از این اپلیکیشن این است که فقط برای iPhone و iPad طراحی شده است. شما می توانید این برنامه را به طور رایگان دانلود و نصب کنید. اما برای استفاده بیشتر از گزینه های موجود در آن باید مبلغ 0.99 دلار بپردازید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این برنامه خودتان استیکرهای دلخواهتان را بسازید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *