باز هم شایعات جدیدی از گلکسی اس 7؛ این بار بوسیله بنچمارک

در طول این مدت، بریتان از پرچمدار بعدی سامسونگ زیاد گفته ایم. حال دیگر دست از سر مقدمه بر می‌داریم مستقیما اعلام می‌کنیم که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس، در نمایشگاه MWC 2016 و به طور دقیق تر در تاریخ 2 اسفند رونمایی خواهد شد. اما در جدیدترین شایعه منتسب به این گوشی، پنچمارک هایی از مدلی با تراشه اسنپدراگون 820 فاش شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

همانطور که پیش از این نیز گفته ایم، سامسونگ گلکسی اس 7 در دو مدل با پردازنده اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8990 راهی بازار خواهد شد. در حال حاضر در رابطه با مدلی که اسنپدراگون قرار است پردازش آن را بر عهده بگیرد، بنچمارک هایی منتشر شده و دستگاه گلکسی اس 7 در آن حضور پیدا کرده است.

بنجمارک ها از AnTuTu بدست آمده اند و در وبسیات چینی به نمایش گذاشته شده اند. در پایین می‌توانید پنچمارک های گوشی گلکسی اس 7 را مشاهده کنید.

samsung-galaxy-S7-Snapdragoآنطور که مشخص شده، این گوشی صفحه نمایشی 5.1 اینچی با وضوح Quad HD خواهد داشت و بی شک با آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید یعنی 6.0.1 مارشمالو همراه خواهد شد. همچنین دیگر ویژگی مورد توجه که در این گوشی دیده می‌شود، حافظه رم 4 گیگابایتی است.

از سایر مشخصات این دستگاه باید دو مدل با حافظه های 32 و 64 گیگبایایت اشاره کرد و همچنین درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش این مقدار وجود خواهد داشت. این گوشی با دو دوربین همراه است. دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و دوربین پشت یا اصلی، 12 مگاپیکسلی تعیین شده و  سنسور جدید BRITECELL سامسونگ در آن به کار برده خواهد شد.

با اینکه دوربین به 12 مگاپیکسلی کاهش پیدا کرده، اما ظاهرا قرار است با توجه به سنسور جدید، تصاویر  و ویدئو های بهتری در مقایسه با دوربین 16 مگاپیکسلی فعلی به ثبت برساند.

انتظار داریم سامسونگ، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس را در رویداد Unpacked طی کنگره جهانی موبایل معرفی نماید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 7 با پورت USB تیپ C عرضه خواهد شد

نظرات در مورد : باز هم شایعات جدیدی از گلکسی اس 7؛ این بار بوسیله بنچمارک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *