10 بازی برتر اندروید در سبک استراتژیک

android-strategy-games

این روزها شمار بازی هایی که برای اندروید منتشر میشوند از کنترل خارج شده است و تقریبا در هر لحظه یک بازی جدید وارد این چرخه میشود ! انتخاب از بین این خیل عظیم بازی ها کار بسیار سختی است و شما ممکن است بعد از دانلود یک بازی حجیم و نصب آن ، کاملا پشیمان شوید و به زمین و زمان ایراد بگیرید ! از این به بعد قصد داریم تا بازی های برتر و پرطرفدار هر سبک را برایتان معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید و بیشتر سرگرم شوید .

android-strategy-games
android-strategy-games

در این پست نیز قصد داریم تا 10 بازی برتر سبک پرطرفدار و محبوب استراتژیک را برایتان معرفی کنیم . این انتخاب ها توسط سایت معتبر pocketgamer انجام شده است و میتوانید کاملا به آن اعتماد کنید .

  1- Autumn Dynasty

عرضه شده توسط Touch Dimensions

بازی آنلاین
بازی آنلاین

این بازی بیشتر بر قابلیت استراتژی Real-Time تاکید دارد . این قابلیت به این معنی است که شما برای ساخت یک دیوار ، به چندین ساعت وقت واقعی نیاز دارید و زمانها کاملا ماشبه نمونه ی واقعی هستند . سبک گرافیکی این بازی نیز منحصر بفرد است و برایتان تجربه ی تازه ای را رقم خواهد زد .

لینک دانلود از گوگل پلی

2- Anomaly Korea

عرضه شده توسط 11 bit studios

بازی آنلاین
بازی آنلاین

این بازی مطمئنا یکی از برترین های این لیست است . داستان بازی در سالهای دور در آینده اتفاق میافتد و دید شما نیز از بالاست . افکتهای سینمایی مانند انواع انفجارها و آتش سوزی های بسیار زیبا کار شده است و مطمئنا با هر انفجار ، چند لحظه ای میخکوب خواهید شد !

لینک دانلود از گوگل پلی

3- Total War Battles: Shogun

عرضه شده توسط The Creative Assembly

بازی آنلاین
بازی آنلاین

زمینه ی تخصصی این کمپانی ، ساخت بازی های استراتژیک با گستردگی بسیار بالا برای کامپیوتر است . این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای جزییات بسیار بالایی میباشد و شما باید تک تک سربازهای ارتش خودتان را کنترل کنید و مدیریت کاملی داشته باشید تا بتوانید از این بازی لذت ببرید .

لینک دانلود از گوگل پلی

4- Plague Inc

عرضه شده توسط Ndemic Creations

بازی
بازی

این بازی یکی از خلاقانه ترین و متفاوت ترین گیم پلی های موجود را برای شما عرضه میکند . درواقع شما در این بازی به جای کنترل ارتش ها و سربازها ، ویروس های خطرناکی را به سراسر جهان میفرستید و هدف شما هم آلوده شدن کل انسان ها به آن است !

لینک دانلود از گوگل پلی

5- Leviathan: Warships

بیشتر بخوانید  ویژگی جدید Private Space اندروید قابلیتی کارآمد

عرضه شده توسط Pieces Interactive

بازی استراتژیک
بازی استراتژیک

این بازی در سبک استراتژی نوبتی برای اندروید منتشر شده است . شما در این بازی به معنای واقعی جنگ های دریایی را تجربه خواهید کرد . از لحاظ گرافیکی این بازی تقریبا قدرت بالایی ندارد ، اما از لحاظ داستان و نحوه ی کنترل گیم پلی مطمئنا یکی از پرقدرت ترین بازی های اندروید است .

لینک دانلود از گوگل پلی

 

 

6- Rymdkapsel

عرضه شده توسط Grapefrukt

بازی استراتژیک
بازی استراتژیک

این بازی متفاوت ترین بازی این لیست است . شما همه نوع جمع آوری منابع ، تقویت ارتش و ساخت دیوارهای دفاعی را مانند بازی های دیگر تجربه خواهید کرد ؛ اما همگی به روشی متفاوت و جدید . اگر از بازی های استراتژیک معمولی خسته شده اید ، این بازی میتوانید گزینه ی خوبی برای آشتی دوباره باشد .

لینک دانلود از گوگل پلی

7- Frozen Synapse

عرضه شده توسط Mode 7

بازی استراتژیک
بازی استراتژیک

سبک گرافیکی این بازی مطمئنا در همان ابتدای ورود به بازی شما را شگفت زده خواهد کرد . مهمترین ویژگی این بازی ، امکان بازی مالتی پلیر به صورت آنلاین است که هیجان دوچندانی را به گیمر میدهد . اگر حوصله ی دقت و فکر کردن زیاد ندارید ، پس به سراغ این بازی نروید !

لینک دانلود از گوگل پلی

8- Kingdom Rush

عرضه شده توسط Ironhide Game Studio

بازی استراتژیک
بازی استراتژیک

بازی های سبک دفاع از برج یا همان Tower Defense این روزها بسیار محبوب شده اند و تعدادشان نیز روز به روز درحال افزایش است . این بازی نیز از جمله محبوبترین بازی های این سبک است که میتواند ساعتها شما را سرگرم نماید .

لینک دانلود از گوگل پلی

9- Great Big War Game

عرضه شده توسط Rubicon Development

بازی استراتژیک
بازی استراتژیک

از ویژگی های این بازی ، امکانات کامل و جداگانه ی آن در هر سه بخش دریا ، زمین و هوا است که میتواند گیم پلی گسترده تری را برای شما به ارمغان بیاورد . همچنین طراحی سه بعدی محیط و کاراکترها نیز محبوبیت این بازی را افزایش داده است .

لینک دانلود از گوگل پلی

10- Strikefleet Omega

عرضه شده توسط Harebrained Schemes

بازی استراتژیک
بازی استراتژیک

این بازی در سبک پر زرق و برق جنگ های فضایی منتشر شده است و جنگهای لیزری و کاراکترهای فضایی پای ثابت آن میباشند ! شما در این بازی امکان تقویت و آپگرید نیروهایتان را تا چندین سطح مختلف خواهید داشت و میتوانید به طور آنلاین نیز آنرا بازی کنید .

لینک دانلود از گوگل پلی

منتظر لیست برترین بازی ها در دسته های دیگر نیز باشید !

منبع : pocketgamer

4.6/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : 10 بازی برتر اندروید در سبک استراتژیک

28 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کلا بهترین بازی که من تا حالا امتحانش کردم بازی جنگ اساطیر هستش ولی حیف که نسخه اندروید نداره و فقط برا pc هست یعنی ادم تا شروع میکنه دیگه ازش کنده نمیشه

  2. من میخوام کلش سیو کنم میرم تنطیمات کلش روی گوگل پلاس میزنم میگه کلش بدون سرویس های کلش کار نمیکند و در رایانه لوحی شما وجود ندارد گوگل پلی سرویس هم نصب نمیشه…… بلواستکس

  3. کی گفته کلش اف کلنز بهترینه جمع کنید باو بازی باید ریال تایم باشه (real time) یعنی عین واقعییت برید rise of nation بازی کنید بعد حالتون از کلش بهم میخوره

  4. “شما درست میگی همه بازیها خوبن اما تو سبک استراتژی رو دست کلش آف کلنز بازی نداریم.بهترین و کاملترین بازیه ممکنه.مناسب برای هر سنی مخصوصا بزرگسالان.فرود کرفت و امثال اون مناسب برای کودکانه.عشق است کلش الان ۲ ساله دارم بازی میکنم فقط اون و بازی میکنم.کسانی و میشناسم اعتیاد به مواد مخدر داشتن اما با کلش ترک کردن.مرسی از سایتتون

  5. بعضی بازی ها هستن درنوع خود یه کم نظیر هستن ولی این دلیل نمیشه هر کسی ازش خوشش بیاد مثلا کلش اف کلنز برای خیلی ها جالبه ولی برای کسانی که بلد نیستن میگن مزخرفه یا ماین کرفت که اینجام هست تو دنیا میلیون ها طرف دار داره بازیش تو کامپیوتر من خودم گیمر هستم و این نظر من بود ولی برای بازی که بلد نیستین اسم مزخرف نذارین چون خیلی زحمت کشیدن روش مرسی.به امید روزی که به ما گیمر ها تو ایرانم یه کم ارزش قائل شن هم دولت و هم مردم

  6. فقط کلش آف کلنز
    حتما به کلن ما سر بزنید تا شاهد جو دوستانه ما باهم باشید با وارهای پشت سر هم.اسم کلن ما persian kampهستش با لیدریه اسی
    ممنون از انتخابتون

  7. کلش اف کلنز ازهمش بهتره
    هرکی هم داره میتونه بیاد کلن ما
    Made in iran
    درخدمتیم
    فعلا بای
    عشق است پرسپولیس