این وسیله آیفون تلفن همراهتان را به پلاروید تبدیل می کند

امروزه به لطف تلفن های همراه هوشمند دوربین دار و باکیفیت در حال حاضر کاربران تصاویر بسیار زیادی را گرفته و به ثبت آن ها می پردازند. اما نقطه ضعف این دسته عملکردهای جدید آن است که نمی توان پس از عکس برداری و ثبت آن ها را به مرحله چاپ رسانید. برای این کار حتما باید به آتلیه مراجعه کرد که به دشواری آن نمی ارزد. بنابراین به مرور شاهد پاک کردن تصاویر خواهید بود. بدین ترتیب، ما شما را به بهره بری از “Prynt” دعوت می نمائیم. این وسیله جانبی تلفن همراه هوشمندتان را به یک دوربین با قابلیت چاپ و پرینت تبدیل خواهد کرد.

Prynt چیست؟

“Prynt” یک کیس تلفن همراه هوشمند است که شامل پرینتر زینک می باشد. و به شما امکان چاپ کردن تصاویر را مستقیما از روی تلفن همراهتان می دهد. با Prynt سرگرمیتان پایان نخواهد داشت. اولین باری که بخواهید از عکستان پرینت بگیرید یک کد QR منحصر به فرد ارائه داده شده و هنگامیکه از طریق اپلیکیشن Prynt اسکن گرفته شد، یک ویدیوی کوتاه مبنا بر اتفاقات پس از عکس برداری نشان داده خواهد شد.

چگونه کار می کند؟

ما از “Prynt” دو هفته استفاده کردیم. و کار کردن با آن بسیار سرگرم کننده بود. بخصوص که در جشن ها و مراسم ها مرسوم است. کیفیت تصاویر فوق العاده نیست. و وضوح زیادی متناسب با استفاده روزمره ندارد.

بنابراین، اگر قرار است یک کیس خریداری کنید، باید سطح توقعتان را پائین بیاورید!

قیمت خود دستگاه Prynt 140 پوند است. و اگر بخواهید پک کاغذ همراه با آن را بخرید، قیمت آن 19.99 پوند می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : این وسیله آیفون تلفن همراهتان را به پلاروید تبدیل می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *