این ابر شناور اسپیکر رویایی شماست

دو سال پیش، ریچارد کلارکسون کسی بود که در استدیوی خصوصی خود یک ابر هوشمند را با ظاهری رئالیستی به شکل لامپ/اسپیکر (بلندگو) طراحی کرد.

گرچه مشکل آن طرح اصلی (قدیمی) این بود که سیم های آویخته به طور کلی توهم داشتن یک ابر جادویی، موزیکال و شناور در اتاق نشیمن را در هم می شکست.

اما امسال کلارکسون با ارائه دادن پروژه جدید به طور جدی همان طرح پیشین را با تکنولوژی مغناطیسی ترکیب کرد و نشان داد داشتن یک ابر هوشمند ایده آل چندان هم دور از رویا نیست.

65درباره طراحی این ابر هوشمند باید بگوییم علاوه بر در برداشتن بخشی از تکنولوژی بخشی از هنر را هم داراست. این سازه به گونه ای طراحی شده که به صورت یک توده ابر متراکم بر فراز افق معلق و شناور می باشد که هر کدام از این اجزا به طرز جداگانه ای از هم ساخته شده اند. طرح مذکور به حالت پُف های تو در تو همچنان که به طور ملایم روی افق در حال حرکت است، رعد و برق می زند و فضا را آهنگین می کند.

این سازه تحت عنوان “سازه آب و هوا” از الیاف پلی استر ساخته شده که در آن یک اسپیکر بلوتوث مخفی قرار دارد و از دیگر اجزای آن می توان به چراغ های LED و آهنربا اشاره کرد. این آهنربا کمک می کند تا این شمایل توسط دو جزء جداگانه بر روی یک دیگر به طرز زیبایی شناور به نظر برسد و در طی این نوسانات موسیقی مورد علاقه تان اجرا شود.

هنگامی که این طرح ارائه شد، قیمت 3,360 دلار برای آن در نظر گرفته شد. قیمتی که شما می توانستید با آن یک ابر هوشمند واقعی خریداری کنید اما از جایی که هنوز اطلاعات زیادی برای انتشار آن در اختیار قرار داده نشده، احتمالاً این قیمت در یک محدوده مشابه با همین رنج نزول خواهد کرد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی درباره اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

نظرات در مورد : این ابر شناور اسپیکر رویایی شماست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *