اینستاگرام در آپدیت جدید خود چه تغییراتی میکند؟

اینستاگرام در آپدیت جدید خود چه تغییراتی میکند؟

اینستاگرام قابلیت ادیت سریع جدیدی به برنامه اندرویدی خود اضافه کرده است. این قابلیت جدید در ورژن 7.3.0 اینستاگرام پیدا شده که در حال حاضر از طریق گوگل پلی در دسترس نیست.
اخرین آپدیت اینستاگرام، ورژن آن را به 7.2.4 ارتقا داد و ما فقط میتوانیم منتظر باشیم تا این کمپانی که مالک آن فیسبوک است، به زودی آپدیت خود را در گوگل پلی منتشر کند. کسانی که نمیتوانند منتظر آپدیت جدید بمانند میتوانند آن را از لینک زیر دانلود کنند:
http://www.mediafire.com/download/rdd8wwh8kwwktuf/Instagram_7.3.0_13328396.apk

این قابلیت های فیلتر و ادیت جدید اولین بار توسط Droid-Life گزارش شد.

 

در ورژن قبلی، کاربران باید اول روی یک عکس کلیک میکرددند و بعد فیلتر مورد نظرشان را انتخاب میکردند تا به مرحله آخر یعنی صفحه پست در برنامه اینستاگرام برسند. با این آپدیت جدید، کاربران به صفحه ای راهنمایی میشوند که تنها با کشیدن صفحه از راست به چپ یا بلعکس، میتوانند فیلتر مورد نظرشان را انتخاب کنند. در صورتی که کسی نیاز به ابزار های ادیت بیشتری داشت، با انتخاب گزینه “Edit” در گوشه پایین سمت چپ عکس، میتواند به ابزار های بیشتری دسترسی داشته باشد. دکمه تگ نیز روی عکس وجود دارد. لازم به ذکر است که صفحه ادیت عکس جدید، مکان های ندیک را نیز نشان میدهد که میتوانید از میان آن ها انتخاب کنید، با این حال به نظر میرسد این قابلیت فقط زمانی قابل استفاده است که GPS گوشی روشن باشد تا برنامه بتواند موقعیتتان را ردیابی کند.
Droid-Life گفته که به نظر میرسداین آپدیت همراه با تغییراتی که اینستاگرام میخواهد در سرور خود بدهد، بیرون بیاید. بی این حال، از آن جایی که لیست برنامه های گوگل پلی در هند، آخرین بار در 20 جولای به روز رسانی شده است و برنامه اینستاگرام نیز در همان زمان به ورژن 7.2.4 ارقا پیدا کرد، انتظار میرود در روز های آینده، آپدیت این برنامه وارد گوگل پلی شود.هفته گذشته، یک نوار جستجو به وبسایت خود اضافه کرد که آن را بیشتر شبیه به برنامه موبایل خود میکرد. در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام در وب، کاربران متوجه نوار جستجوی کوچکی در بالای صفحه شدند که از طریق آن میتوانستند به دنبال هشتگ ها، پروفایل ها و عکس ها یا ویدیو ها، بر اساس موقعیت، بگردند، که درست مانند ورژن موبایل است. همچنین هنگام نوشتن متنی که میخواهید جستجو کنید، اینستاگرام پیشنهاد هایی پیش روی شما میگذارد.

بیشتر بخوانید  10 وظیفه کلیدی از وظایف ادمین اینستاگرام

در اویل این ماه، اینستاگرام به کاربران اجازه میداد عکس ها را با کیفیت بالاتری آپلود و مشاهده کنند. با تغییرات کمی که برنامه های اندرویدی و iOS مشاهده شده، عکس های موجود در این وبسایت اشتراک عکس، همچنان با وضوح 640×640 پیکسل منتشر میشوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینستاگرام در آپدیت جدید خود چه تغییراتی میکند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *