اینستاگرام اسکرین شات ها را به کاربران گزارش می کند

احتمالا این بار اینستاگرام با اضافه کردن این قابلیت کابوس شما را محقق کرده است! حتما برایتان پیش آمده بارها و بارها خواسته باشید از تصاویر موردعلاقه غیر قابل ذخیره شدن در اینستاگرام اسکرین شات بگیرید. گرچه این اقدام برای کسانیکه تصاویر خصوصیشان را در حساب کاربریشان نگهداری می کنند خطرناک تر است. پیش از این، اینستاگرام با در نظر نگرفتن چنین قابلیت مرتبط با اطلاع رسانی به فردی که از تصاویر وی اسکرین شات گرفته شده، کوتاهی کرده بود. اما با رو بورس بودن اینستاگرام اضافه کردن قابلیت های مشابه یک حسن مثمر ثمر به شمار خواهد آمد. البته اگر شما قصد اسکرین شات گرفتن از تصاویر غذاهای لذیذ و خوشمزه یا مناظر خوش آب و هوا را داشته باشید شاید گمراه کننده به نظر برسد. اما اگر قصد اسکرین شات گرفتن از تصاویر موقت دوستانتان و ارسال آن در بخش دایرکت را داشته باشید، باید بگوییم این اقدام باید زودتر انجام می گرفت.

پیش از این، اینستاگرام یک قابلیت مبنا بر پاک کردن تصاویر و ویدیوهای خودتخریب که پس از مشاهده توسط مخاطب پاک شده اند را اضافه کرده بود. در حال حاضر، اگر شما از این تصاویر و ویدیوها دیدن کنید و آن را قبل از پاک شدن برای دوستانتان به شکل دایرکت ارسال کنید و از آن اسکرین شات بگیرید اینستاگرام با ارسال یک نوتیفیکیشن فرستنده را مطلع خواهد کرد.

علاوه بر این قابلیت های افزوده شده که تصادفا یا غیرتصادفا مشابه با قابلیت های اسنپ چت اعم از استوری و دیگر امکانات به روز شده در بروزرسانی ها است، اگر از مطالب فرستاده شده در فید اینستاگرام اسکرین شات بردارید همان موقع به شما یک پیام مبنا بر به اشتراک گذاری عکس مذکور با دوستانتان ارسال خواهد شد.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بروز رسانی جدید اینستاگرام

نظرات در مورد : اینستاگرام اسکرین شات ها را به کاربران گزارش می کند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *