ایجاد منطقه های “سلفی ممنوع” در هند!

سلفی ممنوع

تا به حال 49 نفر در حین سلفی گرفتن جان خود را از دست داده اند و بخش زیادی از این آمار مربوط به شهر مومبای هند می باشد.

پلیس هند در واکنش به دو مرگ اخیر در شهر مومبای قصد دارد تا در 16 نقطه از این شهر تابلوهای سلفی ممنوع نصب کرده و با کسانی که از این قانون سرپیچی کنند برخورد شدید نشان دهد.

شهر مومبای هند یکی از دیدنی ترین شهرهای کشور هند می باشد که سالانه مقصد تعداد بسیاری از جهانگردان اروپایی و آمریکایی می باشد.

در ماه ژانویه یک خانم 18 ساله در حین سلفی گرفتن در بندر Mumbai’s Bandra Fort به دریا افتاد و پس از آن مردی برای نجات جان وی به درون آب رفت که نهایتا هر دوی آنها جان باختند و طبق سیاست جدید پلیس هند در این بندر و 15 نقطه ی محبوب دیگر این شهر مناطق سلفی ممنوع ایجاد خواهد شد.

.

سخنگوس پلیس مومبای در این باره به شبکه ی خبری CBS گفته است:ما همچنین قصد داریم تا گشت های پلیس را در این مناطق افزایش دهیم تا از رعایت این قانون جدید اطمینان حاصل کنیم و کسانی که در حین سلفی گرفتن در این مناطق دیده شوند بازداشت شده و جریمه ی 17 دلاری ای را برایشان در نظر گرفته ایم.با این حال این مناطق به قدری دیدنی هستند که انتظار می رود این قانون جدید هم نتواند به طور کامل جلوی ایجاد خطر را بگیرد و هنوز هم برخی از توریست ها ممکن است 17 دلار را برای گرفتن سلفی در این مناطق هزینه کنند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایجاد منطقه های “سلفی ممنوع” در هند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *