اپل ترموستات های Nest Labs را از فروشگاه های آمریکا جمع میکند

اپل ترموستات های Nest Labs را از فروشگاه های آمریکا جمع میکند

یک سال بعد از به بازار آمدن دستگاه های اتوماتیک کننده خانه توسط گوگل به ارزش 3.3 میلیارد دلار، حالا شرکت اپل گفته که میخواهد ترموستات های متصل به اینترنت خود را از فروشگاه های خود در بازار آمریکا جمع کند.
نست که توسط پدرخوانده آیپاد، تونی فادل، رهبری میشود، به خاطر ترموستات هایش مورد ستایش فراوانی قرار گرفت – یک دستگاه گرد فلزی با نمایشگری محدب که دما را نمایش میداد و رنگش را با رنگ دیواری که روی آن نصب شده بود هماهنگ میکرد.
گوینده اپل، نیک لیهی، در ایملی که برای ما فرستاد گفت :” ما به صورت مداوم تغییراتی در ترکیب کالاهای مغزه هایمان میدهیم.”
با این حال، بررسی های خبرنگاران ما نشان میدهد که این محصول هنوز در فروشگاه های آنلاین برخی کشور ها مانند انگلستان، فرانسه و ایرلند، موجود است.
گوینده نست آیوی پوی نظری راجع به حذف ترموستات های کمپانی از فروشگاه های اپل در آمریکا نداد اما این آبفون ساز را شریکی با ارزش خواند.
او گفت:” محصولات جدید ما در هفته آینده از طریق اپل در دسترس خواهند بود.”
اوایل همین هفته، یک سناتور آمریکا گفت که میخواهد دو سازمان فدرال روی این موضوع که آیا شرکت اپل در حال نقض قانون ضد انحصار در شیوه برخوردش با سرویس های موسیقی که در حال رقابت با سرویس پخشی که در جون وارده بازار کرده، است یا خیر، تحقیق کنند.
سناتور دموکرات، آل فرانکن، در نامه ای اعلام کرد که راجع به برخی از رفتار های اپل که موجب محدودیت انتخاب مصرف کنندگان و افزایش هزینه هایشان میشود، ابراز نگرانی کرد. این ایمیل برای لورتا لینچ، دادستان کل، و ادیث رامیرز، رئیس کمسیون تجارت فدرال، فرستاده شده بود.
هم اکنون FTC در حال بررسی شکایات مرتبط با قوانین توسعه اپلیکیشن های اپل است اما هنوز بازرسی را به طور رسمی آغاز نکرده است.
FTC دریافت ایمیل با این محتویات را تایید کرد اما از اظهار نظر سر باز زد. بخش عدالت پاسخی سریع به درخواست هیئت برای اظهار نظر نداد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل ترموستات های Nest Labs را از فروشگاه های آمریکا جمع میکند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *