اپل اپلیکیشن ردیابی ایرپادها را حذف کرده است

از دیگر مشکلات ایرپادهای اپل (جز افتادن مدام آن ها از گوش ها) باز پیدا کردن آن هاست. به طوریکه پس از استفاده از تک تک آن ها اگر حواستان پرت شود باید مدت زمان زیادی را صرف کنید تا یکی از آن ها را احتمالا زیر پایتان و دیگری را در ناکجاآباد پیدا کنید. یکی از راه حل های موجود برای برطرف کردن این مشکل ارائه یک اپلیکیشن 3.99 دلاری بوده است که تحت عنوان “Finder for AirPods” به دارندگان ایرپادها عرضه شد. اما چندی پیش، اپل، به برخی دلایل به اعتراض خود را نسبت به این اپلیکیشن نشان داد.

طبق اولین گزارش MacRumors، اپلیکیشن “Finder for AirPods” بدون هیچ توضیح رسمی از App Store حذف شد.

عملکرد اپلیکیشن “Finder for AirPods” مانند یک کیسه بوده و از طریق سیگنال های بلوتوث ایرپادها را ردیابی می کرده است. به گفته کاربران قدرت ردیابی سیگنال با سرد یا گرم بودن هر کدام از ایرپادها کاهش و افزایش یافته است.

 اگرچه ارائه اپلیکیشن مذکور یک مکانیسم نادرست و نامناسب به منظور مکان یابی یک شیء بسیار کوچک است اما بهتر از هیچ چیز است. اگر دارنده ایرپاد هستید احتمالا هنوز نگران و به دنبال یک جایگزین هستید. پس برای یک جایگزین دیگر 69 دلار بپردازید تا دیگر ایرپادهایتان گم نشوند!

ما به منظور فهمیدن دلیل حذف اپلیکیشن تلاش های بسیار کردیم اما متاسفانه هنوز از دلیل قطعی آن خبردار نشده ایم. این در حالیست که تنها یک عدم دقت ممکن است منجر به اتفاق چنین مشکلی شده باشد. اما اگر هنوز به دنبال اپلیکیشن های مرتبط به این موضوع باشید با برنامه های واقعی و گاها فریبنده برخورد خواهید کرد. ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم. اما شما هم می توانید با جستجو در این زمینه برنامه های مشابه را از طریق iTunes دانلود و خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل اپلیکیشن ردیابی ایرپادها را حذف کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *