اپل آیپد پرو احتمالا 20 آبان عرضه خواهد شد

اپل آیپد پرو احتمالا 20 آبان عرضه خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اپل به زودی آخرین نسل از آیپد خود را عرضه خواهد کرد. آپید 12.9 اینچی اپل یعنی آیپد پرو تا چند روز دیگر و در 11 نوامبر برابر با 20 آبان عرضه خواهد شد. البته این اطلاعات از سوی 9to5Mac منتشر شده اند و اپل هنوز هیچ گفته ی رسمی در این رابطه نداشته است. همچنین در این منبع ذکر شده است که در روز  20 ابان اپل قلم هوشمند و صفحه کلید هوشمندش را که برای آبپد پرو طراحی شده است عرضه خواهد نمود.

در معرفی های ابتدایی از آیپد پرو، توجه ویژه ای به ذکر واژه ی قدرت شده بود و اپل ادعا کرده است که آیپد پرو قدرتی تقریبا دو برابر آیپد ایر 2 دارد. همچنین ارتقا های بسیار زیادی در رابطه با صفحه نمایش لمسی و حسگر اثر انگشت آن به وجود آمده است. از طرفی لوازم جانبی که برای آن قرار گرفته است آیپد پرو را از دیگر آیپد های اپل متمایز میکند و به لطف این لوازم، آیپد پرو کاربردی تر شده است. یکی دیگر از قابلیت های آن اجرای همزمان دو پنجره است . به طوری که دو نرم افزار را در کنار یکدیگر به شکل همزمان اجرا خواهد نمود. این تبلت با نرم افزار iOS 9  میاید. لازم به ذکر است که اپل برای آن چهار بلندگو قرار داده است تا در زمینه مدیا خوش بدرخشد.

قیمت گذاری این آیپد نیز همانند آپید های گذشته نسبت به محصولات هم رده یک سر و گردن بالاتر است. این محصول نیز با توجه به اندازه ی صفحه نمایش بسیار بزرگش قیمت بالایی هم دارد. آیپد پرو در نسخه ی وای-فای با 32 گیگابایت حافظه داخلی 799 دلار قیمت گذاری شده است. همچنین نسخه ی 128 گیگابایت LTE این محصول 1079 دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است که لوازم جانبی این تبلت را باید جداگانه خریداری نمود که کیبرد هوشمند این محصول 169 دلار و قلم آن 99 دلار قیمت دارد.

منبع: 9to5Mac

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل سال آینده گوگل را از مرورگر سافاری حذف میکند

نظرات در مورد : اپل آیپد پرو احتمالا 20 آبان عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *