اولین راکت تنیس قابل اتصال به وسایل الکترونیکی

تکنولوژی این بار وارد ورزش پرطرفدار تنیس شده است ، جایی که هزاران ورزشکار در سراسر جهان تنیس بازی می کنند. این بار در نمایشگاه CES 2014 از راکت تنیس رونمایی شد که قابلیت اتصال به وسایلی مانند موبایل و تبلت را داراست که به کمک آن می توان عملکرد ورزشکار را زیر نظر گرفت.

در نمایشگاه لاس وگاس آمریکا از راکت 399 دلاری رونمایی شد که بر خلاف راکت هایی که تاکنون ساخته شده است هوشمند و باهوش عمل می کند. این راکت محصول شرکت Babolat می باشد که در زمینه ساخت راکت تنیس در جهان شناخته شده است.

movea-ces-2014

چه برای مبتدی ها و چه برای حرفه ای هایی که تنیس بازی می کنند ، این راکت اطلاعات زیادی را در مورد پرتاب توپ توسط ورزشکار ، قدرت ضربه زدن ، تحمل و پایداری و تکنیک ضربه زدن را ثبت و ضبط می کند . این اطلاعات سپس به یک اپلیکیشن که قبلا این شرکت تهیه و تولید کرده است فرستاده می شود و برنامه این اطلاعات و داده ها را جمع آوری و سپس آنها را آنالیز می کند و سپس راه کاری را برای تکنیک بهتر و قدرت بدنی به ورزشکار ارائه می دهد.

BabolatTennis

طبق گفته ی مدیر عامل این شرکت ، ورزش تنیس تنها بر پایه ی احساسات و ضربه زنی ختم نمی شود بلکه نحوه ی خرج کردن این احساسات و بدست آوردن اطلاعات نیز مهم می باشد. ورزش هایی مانند دو و میدانی و دوچرخه سواری هم اکنون دارای اپ های هوشمندی هستند که به ورزشکار کمک می کند که چگونه به موفقیت برسد اما متاسفانه تنیس تا الان از این تکنولوژی بی بهره بوده است.

این شرکت سازنده معتقد است که باید تمامی راکت ها به این تکنولوژی در امسال مجهز شوند و قرار است که طبق قوانین و استاندارد های فدراسیون جهانی تنیس ساخته و طراحی شود که بتوان از آن در مسابقات جهانی استفاده کرد. بطوری که در حین ساخت این راکت های هوشمند فدراسیون جهانی قوانین مربوط به راکت ها را تغییر داده است تا بتواند از این راکت ها استفاده کامل بشود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرده برداری ال جی از چند محصول جدید خود در CES 2014

نظرات در مورد : اولین راکت تنیس قابل اتصال به وسایل الکترونیکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *