اولین جزییات منتشر شده در باره یLG G5

شرکت ال جی هفته ی گذشته از معرفی آخرین پرچمدار خود در مراسم MWC 2016 که در تاریخ 21 فوریه برگزار می شود خبر داد و هیچ اطلاعات دیگری راجع به جزییات آن مطرح نکرد.

امروز ال جی یکی از ویژگی های جدید G5 را معرفی کرده است و این ویژگی Always On صفحه ی نمایش است که کاربر را قادر می سازد بدون اینکه قفل صفحه ی گوشی را باز نماید و یا حتی دکمه ای را برای دیدن نوتیفیکیشن های خود بفشارد،همیشه از تماسهای از دست رفته،پیامک ها و دیگر نوتیفیکیشن ها مطلع باشد،باید بگوییم که این ویژگی خیلی هم جدید نیست و به شکلهای دیگری در گوشی هایی همچون موتورولا (Active Display) و نیز آخرین گوشی گوگل نکسوس (Ambient Display) استفاده شده بود و گفته می شود از این ویژگی در نمایندگان امسال سامسونگ در مراسم MWC 2016 که همان Galaxy s 7  و Galaxy s7 Edge باشند استفاده شده است.

عکس منتشر شده از G5 علاوه بر ویژگی جدید صفحه ی نمایشش شمای کلی گوشی را نیز به نمایش گذاشته است که تمام شایعات غیر رسمی که در این چند ماه منتشر می شدند را نیز تایید می کند.

گفته می شود که G5 نسبت به محصولات سال قبل این شرکت(G4وG3)کاملا متقاوت خواهد بود و ویژگی هایی همچون بدنه ی کاملا فلزی،اسکنر اثر انگشت و بهره وری از دوربینی دوگانه برای دوربین اصلی گوشی را در به نمایش خواهد گذاشت.

با نزدیکتر شدن به روز برگزاری مراسم MWC 2016 هر روز ابعاد جدیدتری پیدا کرده و گویا امسال رقابت شرکتها بسیار سنگین و نزدیک به هم خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون غول پیکر ال جی IGNATURE OLED TV M3 عرضه شد

نظرات در مورد : اولین جزییات منتشر شده در باره یLG G5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *