اولین تبلیغ ال‌جی در سوپربال؛ گامی بزرگ در بازاریابی تلویزیون‌های OLED

0
اولین تبلیغ ال‌جی در سوپربال؛ گامی بزرگ در بازاریابی تلویزیون‌های OLED
اولین تبلیغ ال‌جی در سوپربال؛ گامی بزرگ در بازاریابی تلویزیون‌های OLED

ریدلی اسکات از RSA Films، تلویزیون OLED را به عنوان عصر جدیدی در حوزه فناوری تلویزیون معرفی می‌کند
سئول، ۱۷ دسامبر ۲۰۱۵- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که تیزر تبلیغاتی سوپربال این شرکت توسط RSA Films، شرکت متعلق به ریدلی اسکات تولید خواهد شد و جِیک اسکات کارگردانی بخشی که فناوری تلویزیون تحسین شده OLED معرفی می‌شود را بر عهده خواهد داشت. به عنوان بخشی از تلاش‌های بی‌وقفه این شرکت، تیزر تبلیغاتی ال‌جی در سوپربال نشان دهنده تعهد در ارائه فناوری‌های جدید است. و همچنین انتقال دهنده این پیام است که تلویزیون OLED تنها یک تلویزیون جدید نیست بلکه عصر کاملاً جدیدی در فناوری تلویزیون است.
تبلیغ جدید ال‌جی به دست خلّاق و با تجربه این پدر و پسر تولید خواهد شد. فیلم مریخی ریدلی اسکات اخیراً برنده جایزه بهترین کارگردانی ۲۰۱۵ از National Board of Review شد. همچنین این فیلم در جشنواره گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد. ریدلی اسکات برای تیزر تبلیغاتی بی‌نظیر مکینتاش در سال ۱۹۸۴ که از سوی Forbes به عنوان بهترین تبلیغ همه دوره‌های سوپربال انتخاب شد شهره است. علاوه بر پدر، جیک هم سابقه ساخت ۶ تبلیغ در کارنامه خود دارد.
ریدلی اسکات می‌گوید: “وقتی که اولین بار تلویزیون OLED را دیدم، از کیفیت تصویر خارق‌العاده این تلویزیون هیپنوتیزم شدم. در سال ۱۹۸۴، پیشرفتی فناورانه به تماشاگران معرفی شد که همه چیز را تغییر می‌داد. من همان انقلاب را در تلویزیون OLED ال‌جی می‌بینم.”
لی جئونگ-سوک، نائب رئیس و مدیر بخش ارتباطات بازاریابی شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: “ما از اینکه با ریدلی و جیک اسکات در پروژه تبلیغات سوپربال همکاری می‌کنیم به شدت هیجانزده‌ایم. ال‌جی تلاش‌ می‌کند به مصرف‌کنندگان این فرصت را بدهد تا شاهد قابلیت‌های تلویزیون OLED نظیر سطح مشکی مطلق و بازتولید استثنایی رنگ باشند. این دو قابلیت در کنار هم تجربه‌ای کاملاً جدید در تماشای تلویزیون ایجاد می‌کند.”

شما می توانید جذاب ترین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی را در کانال تلگرام زوم تک دنبال کنید. برای عضویت در این کانال، اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری یافت نشد

ارسال نظر

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.