انتقال داده ها در خانواده گلکسی

تبادل مخاطب ها و اطلاعات شخصی از تلفن قدیمی خودتان به تلفن جدیدی که خریده اید یکی از مهم ترین کارهایی است که به آن احتیاج دارید. این کار یکی از آسان ترین راه ها برای انتقال داده ها است که در این راه شما به هیچ کابلی یا سیم برای اتصال احتیاج ندارید.

در تلفن های اندرویدی، با داشتن یک حساب کاربری گوگل میتوان از افراد دفتر تلفن خودتان ، بوک مارک ها ، اپلیکیشن ها و سایر اطلاعات موجود در گوشی خودتان محافظت کرد. یکی از نقاط ضعف این کار این است که نمی توان پیامک ها و یا پیامک های چند رسانه ای قدیمی ، عکس ها ، موزیک و دیگر چیز ها را کپی کرد . برای استفاده کننده ها از گوشی های گلکسی یک راه آسان برای انتقال این داده ها وجود دارد.

اپلیکیشن Sansung Smart Switch mobile این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از فقط گوشی های گلکسی به گلکسی اطلاعات را منتقل کنید. در زیر چگونگی این کار را برای شما توضیح میدهم :

smart-switch1

مرحله اول : اول از همه این نرم افزار را از کافه بازار دانلود کنید.

مرحله دو : دو گوشی مورد نظر خودتان را در فاطله 50 سانتی متری از یکدیگر قرار دهید ، سپس برنامه را در هر دو گوشی باز کنید. بر روی دکمه connect کلیک کنید تا اتصال برقرار شود.

smart-switch2

مرحله سوم : وقتی که گوشی ها به هم متصل شدند ، یک لیستی نشان داده می شود که می توان گوشی خود را انتخاب کرد. فایل هایی که میخواهید منتقل دهید را انتخاب کنید و دکمه transfer را فشار دهید.

smart-switch3

مرحله چهار : بر روی گوشی دیگر شما یک پیغام به شما نشان میدهد که با تایید آن عملیات انجام می شود.

عملیات انتقال اطلاعات به گوشی جدید انجام شد و با انتخاب Done این انتقال تمام می شود.

smart-switch4

امیدوارم از این آموزش استفاده برده باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن برخی مشخصات گلکسی اس 21 سامسونگ

نظرات در مورد : انتقال داده ها در خانواده گلکسی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *