اضافه کردن میانبرهای ویندوز در قسمت “My Computer”

Windows 7 & Windows 8

اضافه کردن میانبرهای ویندوز در قسمت “My Computer” : آیکون my computer ، به ما اجازه دسترسی آسان به درایورهای هارد دیسک و درایورهای جداشدنی ( مانند USB و DVD drive ) و دیگر موقعیت های مربوط به شبکه را خواهد داد .

Windows 7 & Windows 8
Windows 7 & Windows 8

ولی اگر شما از جمله کسانی هستید که دوست دارید از دسکتاپی بدون شلوغی و درهم و برهمی لذت ببرید ، احتمالا از روش های پیش رو استفاده خواهید کرد . در این مطلب راه حلی برای استفاده ی مفیدتر از ” my computer ” با استفاده از افزودن میان برهایی که معمولا به آنها زیاد احتیاج پیدا می کنید ، ارائه خواهد شد .

در این قسمت به شما آموزش می دهیم که چگونه و با استفاده از چند کلیک ساده ، می توانید میان برهای مورد نظر خود را به قسمت ” my computer ” بیفزایید .

  • اضافه کردن میان بر برنامه ها

در ابتدا شما باید برنامه هایی را که می خواهید در ” my computer ” ظاهر شوند را در در یک فولدر بریزید . با روش ارائه شده ، تمام میان برهای موجود در این فولدر ، در آیکون ” my computer ” نمایش داده خواهند شد .

دکمه ی windows را روی کیبورد به همراه کلید R فشار دهید و عبارت مقابل را درون آن تایپ کنید و سپس گزینه ی ok را کلیک کنید .

%appdata%

1

سپس مسیر زیر را دنبال کنید :

Microsoft > windows > network shortcuts

در حال حاضر برنامه هایی را که در این قسمت وارد می کنید ، به صورت میان بر در my computer ظاهر خواهند شد .

2

  • اضافه کردن میان بر فولدرها

به این دلیل که شما می توانید هرگونه میان بری را در قسمت my computer وارد کنید ، مسلم است که می توانید میان بر فولدر را هم به راحتی در آن وارد نمایید . برای این کار بر روی فولدری که به صورت مکرر از آن استفاده می کنید و فکر می کنید که لازم است که در قسمت my computer وارد شود ، راست کلیک کرده و روی گزینه ی create shortcut ، کلیک کنید .

3

تنها کاری که الان باید انجام دهید این است که همانند کاری که در قسمت قبل انجام دادیم ، shortcut ایجاد شده را cut کرده و در فولدر network shortcuts ، paste کنید . با این کار ، فولدر مورد نظر هم در قسمت my computer جای می گیرد .

بیشتر بخوانید  خداحافظی از ویندوز 7 به زودی

4

  • اضافه کردن میان برهای control panel

شما همچنین می توانید با افزودن میان برهای دلخواه ، دسترسی سریع به گزینه های control panel داشته باشید . برای ایجاد این میان برها ، تنها کاری که می کنید این است که هر کدام از گزینه هایی را که می خواهید از control panel وارد my computer شود را به فولدر network shortcuts  درگ کنید .

در حال حاضر my computer شما مجهز به میان برهایی از موارد پراستفاده ی شما می باشد که ایجاد دسترسی سریع را برایتان فراهم می کند .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اضافه کردن میانبرهای ویندوز در قسمت “My Computer”

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *