استیو جابز اولین بار در سال 2008 به فکر ساخت ماشین اپل افتاد

استیو جابز اولین بار در سال 2008 به فکر ساخت ماشین اپل افتاد

تونی فادِل موسس کمپانی نست میباشد. وی به تازگی در مصاحبه ای جدید موضوع جالبی را افشا کرده است که تا به حال به آن پرداخته نشده بود. فادل طی مصاحبه ای که با بلومبرگ داشته است، اعلام کرد که استیو جابز در سال 2008 به فکر ساخت خودور این شرکت افتاده بود. خودوریی که اکنون با نام اپل کار به آن اشاره میشود.

تونی فادل، در زمان حیات استیو جابز سمت مشاور جابز را دارا بود. او ادعا کرده است که استیو جابز بناینگذار کمپانی اپل، حدودا هفت سال پیش با وی ایده ی ساخت اپل کار را در میان گذاشت. با توجه به این موضوع، اپل پیش تر از این به فکر تولید خودرو بوده است و اگر استیو زنده بود اکنون خودور اپل را در سطح شهر مشاهده میکریدم. اما اکنون که  این کمپانی روی تولید اپل کار تمرکز کرده است آیا این همان خودرویی خواهد بود که استیو آرزویش را داشت؟

شوربختانه، در آن زمان استیو صحبت های بیشتری راجب خودرو اپل با مشاور خود انجام نداد و با توجه به این موضوع، هیچ تصوری از آرزوی استیور جابز نداریم.

جدا از گفته  ی استیو جابز در مورد ساخت خودرو اپل، اکنون این تیم کوک است که به نظر میرسد تصمیم دارد خودرو کمپانی اپل را به مرحله ی تولید برساند. بر اساس شایعاتی که قبلا منتشر شده بود اپل میخواهد خودرو الکتریکی تولید کند که نیازی به راننده ندارد. به این نوع از خودور ها، خودرو هوشمند گفته میشود که احتمالا تا پایان این دهه توسط اپل ارائه خواهد شد.

از مهم ترین خودور سازان در زمینه خودرو های هوشمند میتوان به تسلا اشاره نمود. همچنین گوگل هم چنین خودروی دارد که قبلا با آن آشنا شده ایم. در حال حاضر، مهم ترین اطلاعاتی که از اپل کار داریم راجب طراحی بدنه ی آن است؛ چندی قبل مشخص شده بود که اپل برای استفاده از بدنه ی بی ام دبلیو i3 با این شرکت همکاری میکند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یکی از بنیانگذاران اپل:اگر استیو جابز در قید حیات بود از تصمیم تیم کوک حمایت می کرد.

نظرات در مورد : استیو جابز اولین بار در سال 2008 به فکر ساخت ماشین اپل افتاد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *