استفاده سامسونگ گلکسی S8 از دستیار مجازی Bixby

galaxy s8

شرکت سامسونگ با توجه خسارت های نوت 7 توجه و تمرکز خود را بیشتر از همیشه بر روی تولید گوشی های هوشمندش متمرکز کرده است، توقعات از پرچمدار بعدی سامسونگ بیش از همیشه شده و سامسونگ باید جوابگوی این توقعات باشد، سامسونگ امسال تصمیم به راه اندازی مجدد خط تولید s7 و s7 Edge گرفت و این به تنهایی اهمیت برند s را برای سامسونگ نشان می دهد.

از آن جایی که گلکسی s8 باید یک تغییر بزرگ برای سامسونگ باشد، اخباری به تازگی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ گلکسی s8 از دستیار مجازی بهره خواهد برد که می تواند رقیبی برای کورتانای مایکروسافت و سیری اپل باشد، طبق گزارشات این دستیار مجازی به نام “Bixby” منتشر خواهد شد.

تا کنون شایعات زیادی در مورد گلکسی s8 منتشر شده است اما این خبر از سوی سامسونگ تایید شده و به تازگی در یکی از رسانه های کره جنوبی به اطلاع رسانیده شده است. سامسونگ در حال حاضر در حال ثبت کردن نام تجاری “Bixby” به عنوان یک نرم افزار برای گوشی های هوشمند، تبلت ها و کامپیوتر های قابل حمل می باشد. در اوایل سال 2016 بود که سامسونگ شرکت Viv را خریداری کرد، این شرکت که در زمینه هوش مصنوعی تخصص داشت به سامسونگ این امکان را داد تا بالاخره یک دستیار مجازی مناسب را برای خود دست و پا کند.

سامسونگ تا رونمایی از گلکسی s8 زمان کافی دارد و همچنین به نظر می رسد که دستیار مجازی شرکت Viv برنامه نویسی شده است، پس سامسونگ می تواند تا آن زمان به توسعه دادن و افزودن امکاناتی به این دستیار مجازی بپردازد. یکی از امکاناتی که انتظارش می رود ایجاد ارتباط و هماهنگی هماهنگی بین دستیار مجازی و همچنین لوازم خانگی هوشمند است. دستیار مجازی Bixby می تواند رقیبی نوپا برای سیری اپل باشد، هرچند که دستیار مجازی سیری رقیبی سرسخت با تکنولوژی بالای هوش مصنوعی است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی S8 طراحی ماهرانه و دوربین بهبود یافته تری خواهد داشت

نظرات در مورد : استفاده سامسونگ گلکسی S8 از دستیار مجازی Bixby

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *