استانداردترین صندلی کامپیوتر

صندلی یکی از لوازمی است که باید در خرید آن بسیار دقت کرد تا استاندارد ها و نکات ایمنی رعایت شده باشد به صورتی که صندلی به شما اجازه جابجایی بالا تنه را داده و ستون فقرات و گردن و کمر را کاملا پوشش دهد و باید در نظر داشت که نشستن بیش از حد روی صندلی مشکلاتی مثل خستگی زودرس و درد در ناحیه گردن و کمر و کاهش گردش خون یا مشکلات ریوی شود که به ما در ادامه به افرادی که در طول روز هیچ علاقه ای به فعالیت ندارند یا کارشان به صورتی است که دائم پشت کامپیوتر هستند صندلی هایی را معرفی می کنیم تا از این عوارض در امان بمانند.

Altwork station

با این صندلی های جدید که شباهت زیادی به صندلی دندان پزشکی دارد می توانید در هنگام کار با کامپیوتر دراز بکشیم و به کار نیز مسلط باشید و قابلیت این را به شما می دهد تا مانیتور و یا لپ تاپ خود را بر روی آن نصب کنید و همچنان یک صفحه دیگر که صفحه کلید و موس روی آن قرار می گیرد بدون کوچک ترین فشاری به بدن می توانید ساعت ها از کار کردن با کامپیوتر لذت ببرید.

این صندلی تحت عنوان Sonoma به چهار حالت ایستاده . تکیه . صندلی استاندارد و به صورت دراز کش تغییر وضعیت می دهد که هم اکنون با قیمت 5.900 دلار در بازار موجود می باشد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : استانداردترین صندلی کامپیوتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *