ارزش Uber به 51 میلیار دلار رسید!(OMG)

ارزش Uber به 51 میلیار دلار رسید!

وال استریت جرنال با استناد به صحبت های اشخاص مطلع گزارش کرد که، شرکت Uber Technologies اخیرا یک دوره سرمایه گذاری را به پایان رساند که ارزش این کمپانی را به 51 میلیارد دلار رساند.
WSJ با استناد به اشخاصی که در این قضایا دست داشته اند گزارش کرده است که در این دوره اوبر ارزش خود را یک میلیارد دلار افزایش داده که ارزش کلی آن را 5 میلیارد دلار افزایش می دهد.

گزارش میگوید که سرمایه گذاران در دوره اخیر شامل شرکت ماکروسافت، Bennett Coleman & Co و تایمز اینترنت نی شوند.
با این حال، با استناد به دانش اشخاص درگیر این قضایا گزارش شده است که ماکروسافت فعلا در حال تصمیم گیری ست و هنوز به طور رسمی تصمیم آخر خود را نگرفته است.
کریستین کار ول، سخنگوی اوبر در ایمیلی به ما گفت که، ” ما در حدود دو ماه پیش برای ایجاد این فرصت برای سرمایه گذاری اقدام کرده بودیم. و هیچ اظهار نظری راجع به حدس و گمان های دیگر نخواهی کرد.”
اوبر میگوید که تایمز اینترنت در ماه مارچ تحت عنوان ” همکاری استراتژیک ” 16 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.
اوبر میگوید که در روز پنج شنبه حدود یک میلیار دلار را طی نه ماه آینده در هند سرمایه گذاری خواهد کرد. به نظر می رسد این سرمایه گذاری برای گسترش سرویس های خود در بزرگترین بازارش در خارج از آمریکا باشد.

اوبر، که همین حالا نیز سرمایه گذارانی مانند شرکت گوگل و گروه علی بابا را در میان سرمایه گذاران خوش نامش دارد، در 57 کشور دنیا شعبه دارد و در حال خدمات دهی ست.
ما نتوانستیم خارج از وقت اداری با تایمز اینترنت ارتباط رقرار کنیم و ماکروسافت نیز از هر گونه اظهار نظری راجع به این موضوع سر باز زد.
تایمز اینترنت بازوی دیجیتالی شرکت Bennett Coleman & Co تلقی می شود که بزرگترین روزنامه ی روزانه انگلیسی زبان در هند با نام “Times of India” را نیز در اختیار دارد.

منبع : gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همکاری Uber و NASA بر سر پروژه ی Elevate

نظرات در مورد : ارزش Uber به 51 میلیار دلار رسید!(OMG)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *