ارزش و زمان عرضه سری جدید سامسونگ گلکسی A مشخص شد

ارزش و زمان عرضه سری جدید سامسونگ گلکسی A مشخص شد

خانواده ی گلکسی A از میان رده های خوش قیمت کمپانی سامسونگ اند. سری A در واقع از پر فروش ترین گوشی های آن هستند که در آمار فروش این کمپانی نقش اساسی دارند.  سری A با سه گوشی A3، A5 و A7 شناخته میشوند. اما همانطور که در خبر های قبلی گفتیم، سامسونگ قصد دارد سری جدید این گوشی ها را روانه ی بازار کند.

طراحی عالی، باتری هایی با ظرفیت بیشتر، پردانده ی جدید، دوربین های بهتر و صفحه نمایش نو همگی ویژگی هایی بودند که در معرفی نسل جدید خانواده ی گلکسی A يافت ميشدند. این پیشرفت های همگی باعث شدند تا حس و حال متفاوتی نسبت به سری قدیمی داشته باشیم. حتی اکنون گلکسی A5 و A7 به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز هستند.

با توجه به گزارشاتی که منتشر شده اند، نسخه های جدید A3،A5 و A7در اواسط دسامبر در بازار چین عرضه خواهد شد و پس از در سایر نقاط راه پیدا خواهد کرد.

بر اساس قیمت هایی که اعلام شده، گلکسی A3 نسخه ی 2016  با بهای 329 دلار، گلکسی A5 با قیمت 399 دلار و گلکسی A7 احتمالا با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد.

با توجه با این قیمت ها در نسخه ی جدید سری A، شاهد افزایش چندانی در بهای آن نیستیم و البته میتوان به کاهش قیمت آن در آینده نیز امیدوار بود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ظریف سامسونگ

نظرات در مورد : ارزش و زمان عرضه سری جدید سامسونگ گلکسی A مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *